The news is by your side.

Advertisement

نواز شریف چوتھی مرتبہ بھی وزیراعظم بنیں گے، مریم نواز

لاہور: مسلم لیگ ن کی مرکزی نائب صدر مریم نواز کا کہنا ہے کہ مشکلات کا سفر پہلی مرتبہ طے نہیں کررہے، پہلے بھی ایسا وقت دیکھا ہے، نواز شریف چوتھی مرتبہ بھی وزیراعظم بنیں گے۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق مسلم لیگ ن کی رہنما مریم نواز نے نیوز کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ مسلم لیگ ن ایک صوبے کی نہیں پورے ملک کی جماعت ہے، نواز شریف نے جو باتیں کی اس کا جواب دیں، باتیں گھمائیں پھرائیں نہیں، نواز شریف کے سوالات کے جوابات دیں۔

مریم نواز نے کہا کہ حکومت کو ہٹانے کے لیے ہم سب مل کر لڑیں گے، ہم سیاسی حلیف ہیں، ایک دوسرے سے لڑیں گے لیکن لائن کراس نہیں کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ یہ راستہ پھولوں کی سیج نہیں ہے، جب یہ راستہ چنا تو معلوم تھا یہ راستہ مشکل ہے، گرفتاری کا خوف نہیں مجھے پہلے بھی گرفتار کیا جاچکا ہے۔

مسلم لیگ ن کی رہنما نے کہا کہ نواز شریف کا موازنہ کسی سے نہیں کیا جاسکتا، وہ تین مرتبہ وزیراعظم بنے چوتھی مرتبہ بھی بنیں گے۔

صوبائی وزیر فیاض الحسن چوہان کا ردعمل

وزیر اطلاعات پنجاب فیاض الحسن چوہان نے ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ مریم نواز والد کی لوٹی ہوئی رقم بچانے کے لیے متحرک ہوگئی ہیں، نیب نے ان لوگوں کی چور بازاری نکال باہر کردی ہے۔

فیاض الحسن چوہان نے کہا کہ شہباز شریف نے چھینی چلا کر میزائل بنایا ہوتا تو بات کرتے، یہ تو منی لانڈرنگ کا میزائل بناتے ہیں، ایسے لوگوں سے ایٹم بم نہیں کرپشن بم بنتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں