site
stats
پاکستان

ہرکوئی نوازشریف نہیں جو وطن کی خاطر اداروں کا پردہ رکھے، مریم نواز

لاہور : مریم نواز نے کہا ہے کہ ہرکوئی نوازشریف کی طرح نہیں ہو سکتا جو وطن کی خاطر اداروں کا پردہ رکھے اور خود پریشانیاں جھیل لے لیکن اداروں پر آنچ نہ آنے دے۔

سابق وزیراعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے ان خیالات کا اظہار سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر تحریر کیئے گئے اپنی تین مخلتف ٹیوٹس میں کیا۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف وطن عزیز کی خاطر بہت سے راز اپنے سینے میں دفن کیے ہوئے ہیں تاکہ کچھ لوگوں کی پردہ پوشی رہے اور قومی مفاد میں بھی یہی سب سے بہتر عمل ہے۔

اپنی ایک اور ٹیوٹ میں مریم نواز کا کہنا تھا کہ یہ نوازشریف کا ہی ضبط وتحمل ہے جس نے پاکستان کی سلامتی، تحفظ اور وقار کیلئے خاموشی اکتیار کر رکھی ہے۔

انہوں نے مزید کہا کہ نواز شریف کے ضبط وتحمل کوغلط معنی دینے والے انہیں امتحان میں نہ ڈالیں کیوں کہ اگر میاں صاحب کی خاموشی ملکی مفاد پر ضرب لگانے کے لیےاستعمال ہوئی تو وہ چپ نہیں رہیں گے۔

 

خیال رہے کہ کراچی میں ایم کیو ایم پاکستان اور پی ایس پی کے درمیان سیاسی اتحاد کے ایک رات میں ٹوٹ جانے اور پھر ایکدوسرے پر اداروں کی معاونت حاصل ہونے کا الزام سامنے آنے کے بعد سے مسلم لیگ )ن( کے رہنماؤں خواجہ سعد رفیق ، گورنر محمد زبیر سمیت کئی رہنماؤں نے تنقیدی لب و لہجہ اختیار کیا ہوا ہے جس کے بعد مریم نواز بھی اداروں کو ہدف تنقید بنانے میدان میں اتر گئی ہیں.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top