site
stats
پاکستان

وزیراعظم صحت مند ہیں،گردے میں معمولی پتھری ہے، مریم نواز

لاہور : مریم نواز نے کہا ہے کہ وزیراعظم نواز شریف کے گردے میں ایک معمولی پتھری ہے جو کے قابلِ تشویش نہیں جب کہ اس حوالے سے گردش کرتی منفی خبریں بے بنیاد اور لغو ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم پاکستان نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے اپنے والد کی طبعیت کے حوالے سے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں بتایا کہ ان کے گردے میں مومعمولی نوعیت کی پتھری ہے جو بے ضرر ہے صرف احتیاط کی ضرورت ہے۔

مریم نواز نے وزیراعظم کی بیماری کے حوالے سے میڈیا میں گردش کرتی حساس خبروں کو بے بنیاد قرار دیتے ہوئے کہا کہ الحمد اللہ وزیراعظم نواز شریف صحت مند ہیں انہیں گردے میں تکلیف کے باعث اسپتال میں داخل کیا گیا تھا۔


وزیراعظم نوازشریف ایک بار پھر علیل*


انہوں نے کہا کہ اسپتال میں جانچ پڑتال کے بعد گردے میں معمولی پتھر کی تشخص ہوئی ہے جو کہ قابل تشویش بات نہیں اور نہ ہی اس کے لیے کسی قسم کے ٹریٹمنٹ کی ضرورت ہے بلکہ معمولی احتیاط سے اس پر قابو پایا جا سکتا ہے۔

واضح رہے وزیراعظم نواز شریف پیٹ میں درد کی شکایت کے باعث اسپتال میں داخل ہوئے تھے جس کے بعد میڈیا میں ان کی طبیعت کے حوالے سے چہ موگوئیاں شروع ہو گئی تھیں اور منفی خبریں گردش کرتی رہی تھیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top