شہبازشریف میرےہیروہیں، خودسے بڑھ کرانہیں چاہتی ہوں‘ مریم نواز -
The news is by your side.

Advertisement

شہبازشریف میرےہیروہیں، خودسے بڑھ کرانہیں چاہتی ہوں‘ مریم نواز

لاہور: نا اہل وزیراعظم نوازشریف کی صاحبزادی مریم نواز کا کہنا ہے کہ میرے انتظامی اور سیاسی اہلیت کے میرے دادا بھی قائل تھے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی اخبارکوانٹرویو دیتے ہوئے سابق وزیراعظم کی بیٹی مریم نواز نے کہا کہ سب سے پہلے میرے دادا نے مجھے خاندانی امورمیں اہم مقام دیا، داداکے بعد والد نے بھی میری سیاسی قابلیت کو سراہا۔

مریم نواز نے کہا کہ میری انتظامی اورسیاسی اہلیت کےمیرےدادا بھی قائل تھے جبکہ میری اہم صلاحیتوں میں سےایک یہ ہے کہ مشورے، تنقید والد تک پہنچاؤں۔

نا اہل وزیراعظم کی صاحبزادی نے کہا کہ پارٹی یا خاندان میں اختلافات سے متعلق خبریں بے بنیاد ہیں۔ انہوں نے کہا کہ شریف فیملی خاندانی اقدارپربہت فخرمحسوس کرتی ہے۔

امریکی اخبار کے صحافی کی جانب سےسوال کیا گیا کہ کیا شہبازشریف کووزارت عظمیٰ ملنی چاہیے؟ جس پر مریم نواز نے کہا کہ شہبازشریف سب سےزیادہ اہلیت کےحامل ہیں، وہ میرے ہیرو ہیں، خود سے بڑھ کرانہیں چاہتی ہوں۔

مریم نواز نے کہا کہ ہمارے خلاف مقدمےسیاسی بنیادوں پرقائم کیےگئے ہیں، مقدمات ہمیں انتقامی کارروائیوں اوردباؤمیں لانےکا حربہ ہیں۔

سابق وزیراعظم کی صاحبزادی نے کہا کہ انجام کی فکرنہیں،کسی چیزکو خاطرمیں نہ لاکرمقابلہ کررہی ہوں، میرے خلاف کوئی ثبوت نہیں ہیں۔

انہوں نے کہا کہ جیلیں، نااہلی، نظربندیاں،عدالتی مقدمات سب دیکھ لیے، پتا نہیں کل مقدرمیں کیا ہومگرمجھےعوام تک جانا ہے۔

مریم نواز نے کہا کہ خاندان کافیصلہ تھامیں پارٹی سنبھالوں، قریبی افراد کہتے ہیں کہ سیاست میں میرا اہم کردارہے۔

انہوں نے کہا کہ چھوٹی عمر میں شادی ہوئی، تمام وقت بچوں کی پرورش پرصرف کیا، اب کام کے لیے وقت ہے، بچے چھوٹےہوتے تو ایسا نہ کرپاتی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں