The news is by your side.

Advertisement

بدمعاشی مہنگی پڑ‌گئی، مریم اور حسین نواز کے بیٹے لندن میں‌ گرفتار

لندن: سابق وزیر اعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز کی پاکستان میں گرفتاری سے قبل ان کے بیٹے جنید صفدر کو لندن میں  گرفتار کرلیا گیا ہے۔ لندن پولیس نے حسین نواز کے بیٹے زکریا کو بھی گرفتار کرلیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق مریم اور حسین نواز کے بیٹے جنید صفدر اور زکریا کو لندن میں گرفتار کرلیا گیا ہے، زکریا اور جنید صفدر کو لندن پولیس نے مظاہرین سے جھگڑا کرنے پر گرفتار کیا ہے۔

مریم نواز کے بیٹے کو لندن پولیس نے گرفتار کرکے ہتھکڑی لگادی ہے، جنید صفدر کو نوجوان کو مکا مارنے پر گرفتار کیا گیا ہے، جنید صفدر کو گھر کے باہر سے گرفتار کیا گیا ہے۔

نمائندہ اے آر وائی نیوز فرید قریشی کے مطابق جنید صفدر اور زکریا کو چیئرنگ کراس پولیس اسٹیشن منتقل کردیا گیا ہے جبکہ جنید صفدر کا مکا لگنے سے زخمی ہونے والے شخص کو اسپتال منتقل کردیا گیا ہے۔

دوسری جانب جنید صفدر کا کہنا ہے کہ ایون فیلڈ ہاؤس کے باہر مظاہرین نے مجھ پر تھوکا اور حملہ کرنے کی کوشش کی۔

مریم نواز نے اپنے ٹویٹر پیغام میں کہا ہے کہ لندن فلیٹ کے باہر پی ٹی آئی کارکن جنید کو دیکھتے ہی برے الفاظ سے پکارتے، ان کی جگہ کوئی بھی ہوتا تو ردعمل دیتا۔

واضح رہے جنید صفدر کی گرفتاری سے کچھ دیر قبل ہی نواز شریف اور مریم نواز پاکستان روانگی کے لیے لندن ایئرپورٹ کے لیے روانہ ہوئے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں