The news is by your side.

Advertisement

رانا ثنا اللہ کو دلیرانہ موقف کی وجہ سے گرفتار کیا گیا، مریم نواز کا ٹویٹ

لاہور: مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز نے کہا ہے کہ رانا ثنا اللہ کے ساتھ اے این ایف کا کیا تعلق ہے، ان کو اپنے دبنگ اور دلیرانہ موقف کی وجہ سے گرفتار کیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز نے رانا ثنا کی گرفتاری پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ صورت حال اس سے زیادہ بے تکی نہیں ہوسکتی ہے۔

مریم نواز نے اپنی پروفائل تصویر بھی تبدیل کرکے رانا ثنا اللہ کی تصویر لگادی۔

اس سے قبل مریم نواز کا اپنے ٹویٹ میں کہنا تھا کہ حکمران جماعت ن لیگ کی فکر چھوڑ کر عوامی مسائل پر توجہ دے، ان کی نااہلی و نالائقی نے تباہ حال کردیا ہے۔

مریم نواز کا کہنا تھا کہ عوام کو فاقوں تک پہنچادیا، حکومت شریف فیملی کی فکر چھوڑ دے، متحد رہنا شریف فیملی کے خون میں شامل ہے۔

مزید پڑھیں: اے این ایف نے رانا ثنا اللہ کو حراست میں لے لیا، نا معلوم مقام پر منتقل

واضح رہے کہ اب سے کچھ دیر قبل پاکستان مسلم لیگ ن کے رہنما رانا ثنا اللہ کو اینٹی نارکوٹکس فورس (اے این ایف) نے حراست میں لیا تھا۔

اے این ایف نے رانا ثنا اللہ کو سکھیکی کے قریب سے حراست میں لیا، اینٹی نارکوٹکس فورس نے یہ کارروائی منشیات فروشوں کے خلاف حالیہ آپریشن کے بعد کی ہے۔

ذرایع کا کہنا تھا کہ لیگی رہنما کا منشیات کے اسمگلروں کے ساتھ تعلقات کا انکشاف ہوا ہے، اسمگلرز فیصل آباد میں رانا ثنا کے ڈیرے پر بھی پناہ لیتے تھے، رانا ثنا و دیگر افراد کی تفتیش بریگیڈیئر خالد محمود کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں