maryam جلاوطنیاں اب منتخب نمائندوں کا مقدر نہیں ہوں گی، مریم نوازکا ٹوئٹ
The news is by your side.

Advertisement

جلاوطنیاں اب منتخب نمائندوں کا مقدر نہیں ہوں گی، مریم نوازکا ٹوئٹ

اسلام آباد : سابق وزیر اعظم کی صاحبزادی مریم نواز نے کہا ہے کہ جلاوطنیاں اب منتخب نمائندوں کامقدرنہیں ہوں گی، جلاوطنیاں آمروں، جمہوریت پر شب خون مارنے والوں کا مقدر ہونگی۔

یہ بات انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہی۔

یاد رہے کہ سابق وزیر اعظم کی صاحبزادی آج کل اپنے ٹوئٹ اور تقریب سے خطابات میں مخالفین اور عدلیہ پر زور شور سے تنقید کررہی ہیں۔

ایک تقریب میں ان کا کہنا تھا کہ رائے ونڈ میں بیٹھے نوازشریف نے مخالفین کی نیندیں حرام کررکھی ہیں، نواز شریف کا خوف مخالفین کو کھائے جارہا ہے، مخالفین چار سال سے رو رہے ہیں اور آگے بھی روتے رہیں گے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ ایک دوسرے کی شکل نہ دیکھنے والے بھی نواز شریف کے خلاف آج ایک ساتھ بیٹھ گئے ہیں، اس نااہلی کے فیصلے سے نوازشریف کمزور نہیں بلکہ اور مضبوط ہوا ہے۔


مزید پڑھیں: ایک دوسرے کی شکل نہ دیکھنے والے بھی نواز شریف کے خلاف آج اکٹھے ہوگئے، مریم نواز


انہوں‌ نے عدلیہ سے سوال کیا کہ کیا کوئی اپنےبیٹے سے بھی تنخواہ لیتا ہے؟ ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ اقامہ ویزا لینے کے لئے ہوتا ہے، خلیجی ممالک میں نوکری یا کاروبار کے لئے حاصل ویزے کو اقامہ کہتےہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں