The news is by your side.

Advertisement

مخالفین کو نظرآرہا ہے نوازشریف2018میں پھرجیت جائیں گے، مریم نواز

ہری پور : سابق وزیر اعظم نواز شریف کی صاحبزادی نے کہا کہ مخالفین کو نظرآرہا ہے نوازشریف2018میں پھرجیت جائیں گے،منتخب کردہ وزیراعظم کو5ججزنےاقامہ پرگھربھیجا،اقامہ کے سزا وار تو محبتیں سمیٹ رہے ہیں اوراقامہ اقامہ کرنے والےخالی کرسیوں کو سمیٹ رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق ہری پور میں مسلم لیگ ن کے جلسے سے سابق وزیر اعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ مجھے یاد ہے وہ دن جب سازشیوں نے منتخب حکومت پر پہلاحملہ کیاتھا، ہری پورنےاس وقت بھی سازشیوں کومنہ توڑجواب دیاتھا، عوام نے بابرنواز کو عام انتخابات سے بھی زیادہ ووٹ دیئےتھے۔

مریم نواز نے عدلیہ پر تنقید کرتے ہوئے کہنا تھا کہ منتخب کردہ وزیراعظم کو5ججزنےاقامہ پرگھربھیجا، سازشوں کےباوجود ہرانتخابات میں عوام نے نوازشریف کو منتخب کیا، لاہورمیں سازشیوں کی پوری بٹالین عوام سے شکست کھاگئی۔

انھوں نے کہ کہ جہاں بھی جاتے ہیں نوازشریف کے ساتھ عوام کا سمندرہوتاہے، ایک وہ ہے جوجہاں بھی جاتاہے تو خالی کرسیوں کا سمندر امڈ آتا ہے، اقامہ کے سزا وار تو محبتیں سمیٹ رہے ہیں اوراقامہ اقامہ کرنے والےخالی کرسیوں کو سمیٹ رہےہیں، نوازشریف نےلوگوں کی محبت خدمت کرکے کمائی ہے۔

سابق وزیر اعظم کی صاحبزادی کا کہنا تھا کہ نوازشریف کے مخالفین کا نام لو تو دھاندلی کا رونادھونا یاد آتاہے ، انتخابات میں ناکامی ہوگی تو دھاندلی کا رونا مت رونا، خالی کرسیاں ووٹ نہیں دیتیں، پے درپے شکست سے مخالفین کےمنہ پر12ایسےہی نہیں بجے۔

انکا کہنا تھا کہ مخالفین کویاد ہے2018میں نوازشریف پھرکامیاب ہوں گے، نوازشریف کےمخالفین حکومت گراسکےنہ نوازشریف کااستعفیٰ لے سکے۔


مزید پڑھیں : کوئی نااہل ہوکربھی سرخرو ہے اور کوئی اہل ہوکر بھی شرمندہ ہے، مریم نواز


مریم نواز نے کہا کہ مخالفین قبل ازوقت انتخابات میں بھی کامیاب نہ ہوسکے، مخالفین کونوازشریف کی نااہلی کیلئےبھی کہیں اوردیکھناپڑا، مخالفین نے پاناما کا معاملہ اقامہ پرختم کرایا لیکن کامیاب نہیں ہوئے، مخالفین کو نظرآرہا ہے نوازشریف2018میں پھرجیت جائیں گے، مخالفین نے غصےمیں پارلیمنٹ کوگالی دینا شروع کردی ہے۔

عمران خان پر تنقید کرتے ہوئے نواز شریف کی بیٹی کا کہنا تھا کہ پارلیمنٹ کوگالی کس کوگالی ہے؟ شکست کیوں نہ تمہارا مقدر بنے تم نے4 سال میں کیا کیا ہے؟ نوازشریف جب سڑکیں بنا رہا تھا تم کنٹینر پر کھڑےگالیاں دے رہے تھے، نوازشریف جب لوڈشیڈنگ کاخاتمہ کررہاتھاتم کنٹینرپرکھڑےتھے۔

انھوں نے مزید کہا کہ اگرآپ نے کام کیاہوتا تو امپائرکی انگلی کے بجائےعوام کی طرف دیکھتے، کام کیا ہوتا تو ان لوگوں سےہاتھ نہ ملاتے جن کوآپ گالی دیتے رہے ہو۔

مریم نواز نے کارکنان سے سوال کیا کہ نوازشریف کاساتھ دوگے،ناانصافی کابدلہ لوگے؟ 2018 کے الیکشن میں نوازشریف کاساتھ دوگے؟


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں