maryum nawaz نااہل وزیراعظم کی بیٹی کی احتساب عدالت میں شاہانہ آمد
The news is by your side.

Advertisement

نااہل وزیراعظم کی بیٹی مریم نواز کی احتساب عدالت میں شاہانہ آمد

اسلام آباد : نااہل وزیراعظم کی بیٹی مریم نوازکی لاہورسے اسلام آباد شاہانہ آمد خصوصی طیارےکے ذریعےاسلام آبادپہنچی اور پھر لمبے چوڑے پروٹوکول میں چمچماتی گاڑیوں اور سیکیورٹی گارڈز کے جھرمٹ میں احتساب عدالت  آئیں۔

تفصیلات کے مطابق نااہل وزیراعظم کی بیٹی کا پروٹوکول ایسا جیسے کسی ملکہ کی شاہی سواری ہو، لاہور سے خصوصی طیارہ مریم نواز کو لے کر اسلام آباد پہنچا، قافلہ ائیرپورٹ سے نکلا تو آگے پیچھے گاڑیوں کی لمبی قطاریں ہمراہ تھیں۔

سائرن بجاتی چمچماتی گاڑیوں کا قافلہ احتساب عدالت کے قریب پہنچا تو کارکنان نے مریم نواز کی گاڑی کوروک لیا اور کارکنان نے نواز شریف کے حق اور عمران کیخلاف نعرے لگائے۔

چمچماتی گاڑیوں کیساتھ مریم نواز کے لیے سیکورٹی کے بھی کڑے انتظامات کئے گئے تھے۔

مریم نواز کی بلٹ پروف گاڑی شاہانہ انداز میں احاطہ عدالت میں داخل ہوئی توایک یا دو نہیں کئی گارڈز اُن کی گاڑی کے ہمراہ نظرآئی، پروٹوکول کے سائے میں مریم نواز کوتو عدالت پہنچایا گیا مگرجگہ جگہ راستے بند ہونے سے شہریوں کو بھی شدید مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔

اس موقع  وفاقی وزرا کی فوج بھی عدالت پہنچی ۔ مریم اورنگزیب ، طلال چوہدری،دانیال عزیز،آصف کرمانی،طارق فاطمی ،عابدشیر علی سمیت دیگر وزرانے نوازشریف کےبچوں سےاظہاریکجہتی کیا۔


مزید پڑھیں : لندن کی سڑکوں پر عام افراد کی طرح گھومنے والی مریم نواز کا پاکستان میں شہزادیوں سا انداز


یاد رہے اس سے قبل سماعت میں بھی مریم نواز شاہانہ انداز میں چمچماتی گاڑیوں اور سیکیورٹی گارڈز کے جھرمٹ میں احتساب عدالت میں پیش ہوئیں تھیں۔، احتساب عدالت میں پیشی پر مریم نواز کو کسی اعلیٰ ترین افسر کا پروٹوکول دیا گیا تھا اور آگے پیچھے گاڑیوں کی لمبی قطاریں لگی تھی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں