site
stats
پاکستان

مریم نوازکی کلیبری فونٹ میں جمع کرائی گئی جعلی دستاویزات کی عالمی میڈیا میں گونج

واشنگٹن : پاناما جے آئی ٹی رپورٹ میں کلیبری فونٹ کا تذکرہ آنے کے بعد عالمی میڈیا نے کلیبری فونٹ اورمریم نواز کے حوالے سے نمایاں کوریج کی۔

جے آئی ٹی میں مریم نوازکی کلیبری فونٹ میں جمع کرائی گئی دستاویزات سوشل میڈیا کے ساتھ ساتھ عالمی میڈیا کی بھی نمایاں خبربن گئی۔

گلف نیوز نے خبر لگائی کلیبری فونٹ نے نوازشریف کی بیٹی کے غلط کاموں کو ظاہر کردیا۔

برطانوی اخبار گارجین کا کہنا تھا کہ فونٹ گیٹ نے پاکستانی وزیراعظم کے لئے خطرہ پیدا کردیا، سوشل میڈیا پرفونٹ گیٹ کی مہم نے حکمران خاندان کے لئے مشکل کھڑی کردی۔

سی بی ایس نیوز نے کلیبری فونٹ کے حوالے سے خبر میں کہا کہ کیلبری فونٹ وزیراعظم نوازشریف کی حکومت کے خاتمے کا سبب بن سکتا ہے۔

بی بی سی نے کہا فونٹ کے ماہرین متفق ہیں کہ کلیبری فونٹ کا استعمال دوہزار سات میں شروع ہوا جبکہ مریم نوازکی پیش کی گئی دستاویزات دوہزارچھ کی ہیں۔

واضح رہے کہ پاناما جے آئی ٹی نے مریم نواز کی دستاویزات میں سے ایک ایسی چھوٹی سی غلطی پکڑی، جس نے شریف خاندان کے سارے ثبوتوں کو جھوٹا ثابت کردیا، دستاویزات جس فونٹ سے ٹائپ ہوا وہ اس سال ریلیز ہی نہیں ہوا۔

دوسری جانب یہ انکشاف ہوا ہے کہ پاناما کیس کی جے آئی ٹی رپورٹ منظر عام پر آنے کے بعد دنیائے معلومات کی سب سے بڑی ویب سائٹ وکی پیڈیا پر کیلیبری فونٹ سے متعلق ڈیٹا تبدیل کرنے کی کوشش کی گئی ہے تاہم وکی پیڈیا نے اسے عارضی طور پر بلاک کردیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top