The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کی معیشت تباہی کے دہانے پر کھڑی ہے ، مریم نواز

اسلام آباد : مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز نے ڈالر کی قیمت میں اضافے پر کہا پاکستان کی معیشیت تباہی کے دہانے پر کھڑی ہے، 

تفصیلات کے مطابق مسلم لیگ ن کی نائب صدر مریم نواز نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر کہا انٹر بینک میں ڈالر کی قیمت160روپے50پیسےتک پہنچ گئی، پاکستان کی معیشیت تباہی کے دہانے پر کھڑی ہے، صرف ایک ماہ میں ڈالر کی قیمت میں 13 روپے سے زائد کا اضافہ ہوا۔

ایک اور ٹوئٹ میں مریم نواز کا کہنا تھا کہ صرف ایک ماہ میں ڈالر کی قیمت میں 13 روپے سے زائد کا اضافہ ہوا، جس سے قرضوں کا بوجھ 1325 بلین تک جا پہنچا ہے۔

یاد رہے کہ گذشتہ روز اسلام آباد جاتے ہوئے موٹر وے پر مریم نواز نے ویڈیو پیغام میں کہا جس نےموٹروےبنائےملک کوترقی دی وہ سلاخوں کے پیچھے ہے، نواز شریف نے عوام کے حق حکمرانی کا علم بلند کیا، جس کی سزامل رہی ہے۔

ان کا کہنا تھا  حکومت سےملک نہیں چل رہاکاروباررک چکےہیں، نوازشریف نے عوام کے لئے آسانیاں پیداکیں، اللہ نوازشریف کےلئے آسانیاں پیداکرےگا۔

خیال رہے ڈالرکی قدر میں اضافے کا سلسلہ جاری ہے ، ڈالر تاریخ کی بلند ترین سطح ایک سو ساٹھ روپے سے تجاوز کرگیا، انٹر بینک میں ڈالر تین روپے باون پیسے مہنگا ہونے کے بعد انٹربینک میں ڈالرایک سو ساٹھ روپے پچاس پیسےکاہوگیا جبکہ اوپن مارکیٹ میں ڈالرکی قیمت میں اضافہ ریکارڈ کیا جارہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں