The news is by your side.

Advertisement

والدہ تاحال وینٹی لیٹر پر ہیں، ابھی وطن واپسی کا فیصلہ نہیں کیا، مریم نواز

لندن : سابق وزیراعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے قوم سے بیگم کلثوم نواز کیلئے دعاؤں کی اپیل کرتے ہوئے کہا کہ والدہ تاحال وینٹی لیٹر پرہیں۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعظم نواز شریف کی بیٹی مریم نواز کا کہنا ہے کہ ابھی وطن واپسی کافیصلہ نہیں کیا،مریم نواز والدہ تاحال وینٹی لیٹرپرہیں۔

مریم نواز نے والدہ کیلئے قوم سے دعاؤں کی اپیل بھی کی۔

یاد رہے دو روز قبل سابق وزیراعظم نواز شریف نے قوم سے کلثوم نواز کے لیے دعا کرنے کی اپیل کرتے ہوئے کہا تھا کہ ڈاکٹرز کے مطابق کلثوم کی حالت تشویش ناک ہے، ایسے حالات میں مجھے ان کے پاس رہنا چاہیے۔

نواز شریف نے کہا تھا کہ جب میں یہاں آیا تو معلوم ہوا بیگم کلثوم اسپتال کے آئی سی یو میں ہیں اور بے ہوش ہیں، ، آئی سی یو ہی میں کچھ دیر کے لیے دیکھ لیتا ہوں۔

خیال رہے کہ بیگم کلثوم نوازکی طبیعت نہ سنبھلنے کے باعث نواز شریف اور مریم نواز نے پاکستان واپسی کا فیصلہ مؤخر کردیا۔

واضح رہے کہ بیگم کلثوم نواز لندن میں کینسرکے علاج کے لیے موجود ہیں، گزشتہ جمعرات کو دل کا دورہ پڑنے سے اسپتال میں گرگئیں تھی، جس کے بعد سے بیگم کلثوم نواز لندن ہارلےاسٹریٹ کلینک کے انتہائی نگہداشت وارڈ میں زیر علاج ہیں اور انھیں مشین کے ذریعے مصنوعی سانس فراہم کیا جارہا ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں