The news is by your side.

Advertisement

میری خواہش ہوگی کہ میں بھی میاں صاحب کے ساتھ جاؤں ، مریم نواز

ماں کے جانے کے بعد اب میرا سب کچھ میرے والد نواز شریف ہیں

لاہور : سابق وزیراعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے کہا ہے کہ نوازشریف بیرون ملک علاج کرانے کے لئے تیار ہیں ،ان کی صحت پر کوئی سمجھوتا نہیں کرسکتے، میری خواہش ہوگی کہ میں بھی میاں صاحب کے ساتھ جاؤں۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے احتساب عدالت میں پیشی کے موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا میں عدالت کا احترام کرتی ہوں اور عدالت کے حکم کی تعمیل کروں گی ، آج بھی میاں صاحب کو چھوڑنا مشکل تھا۔

مریم نواز کا کہنا تھا کہ نواز شریف کی طبیعت تھوڑی نہیں بہت خراب ہے، ان کو فی الفور علاج کے لئے بیرون ملک بھیجنا چاہیے، نواز شریف کی صحت پر کوئی سمجھوتا نہیں کرسکتے، میرا نام ای سی ایل میں ہونے سے والد کے ساتھ نہیں جا سکتی۔

انھوں نے کہا کہ شہبازشریف نوازشریف کوبیرون ملک لے جانے کےانتظامات دیکھ رہے ہیں، نوازشریف کے کل پلیٹ لیٹس کی تعداد ایک بار پھر گر گئی تھی، ماں کے جانے کے بعد اب میرا سب کچھ میرے والد نواز شریف ہیں۔

مریم نواز کا مزید کہنا تھا کہ صحت پہلے ہے، سیاست بعد میں ہو گی، سیاست چلتی رہے گی، والدین دوبارہ نہیں ملتے، میں ابھی ملک سےباہرنہیں جاسکتی ، میرا پاسپورٹ کورٹ میں جمع ہے، بڑا مشکل ہوگا کہ میاں صاحب باہر چلے جائیں اور میں نہ جاسکوں۔

مسلم لیگ ن کی نائب صدر نے کہا میری خواہش ہوگی کہ میں بھی میاں صاحب کے ساتھ جاؤں، نواز شریف کی طبیعت سے متعلق بہت فکر مند رہتی ہوں، ان کی حالت بہت تشویشناک ہے، نوازشریف کو دنیا میں جہاں بھی ممکن ہوسکے جاکر علاج کرانا چاہیے۔

صحافی نے سے سوال کیا عدلیہ سے آپ کو مزید ریلیف کی توقع ہے، جس پر مریم نواز نے جواب میں کہا انشااللہ سچ غالب ہوکر رہے گا۔

مزید پڑھیں : نوازشریف علاج کیلئے باہر جانے پر رضامند

اس سے قبل ایک اخبار نے دعویٰ کیا تھا کہ سابق وزیراعظم نواز شریف علاج کیلئے باہر جانے پر رضا مند ہوگئے ہیں ، رپورٹ کے مطابق ن لیگ نے حکومت سے ڈاکٹروں کی تجاویز پرمبنی رپورٹ بھی شیئر کی ہے، اس رپورٹ کی روشنی میں حکومت نواز شریف کا نام ای سی ایل سے خارج کرسکتی ہے۔

ڈان اخبار کے مطابق ای سی ایل سے نام خارج ہونے کی صورت میں نواز شریف اس ہفتے لندن روانہ ہوسکتے ہیں تاہم مریم نواز بیرون ملک نہیں جائیں گی۔

دوسری جانب مسلم لیگ ن کی جانب سے سابق وزیراعظم نواز شریف اور ان کی صاحبزادی مریم نواز کا نام ای سی ایل سے نکلوانے کے لئے حکومت کو درخواست دینے پر غور کیا جارہا ہے ، ذرائع کا کہنا ہے کہ اس سلسلے میں شہبازشریف کی وکلا سے مشاورت جاری ہے۔

گذشتہ روز مسلم لیگ ن کی ترجمان مریم اورنگزیب نے کہا تھا کہ نوازشریف کے پلیٹ لیٹس گر گئے ہیں اور ان کی حالت انتہائی تشویشناک ہے، بار بار پلیٹ لیٹس کم ہونےکی وجہ معلوم نہیں ہورہی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں