site
stats
پاکستان

لودھراں میں ووٹرزنےاپنافیصلہ سنا دیا: مریم نواز کا ٹوئٹ

twit

لودھراں : جہانگیرترین کی نا اہلی کے بعد خالی ہونے والی قومی اسمبلی کی نشست این اے 154 پر ہونے والے ضمنی انتخابات میں (ن) لیگ کے امیدوار پیر اقبال شاہ کی جیت پر مریم نواز نے کہا ہے کہ لودھراں کی عوام نے اپنے ووٹوں کے ذریعے فیصلہ سنا دیا ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر کیا، مریم نواز کا کہنا تھا کہ نواز شریف کے خلاف سازشوں کو اللہ نے ان کی طاقت بنا دی ہے، اب بھی سمجھ جاؤ فیصلے اللہ کے چلتے ہیں، اسی کے حکم پر دنیا قائم ہے۔

ضمنی الیکشن لودھراں، مسلم لیگ (ن) فاتح، علی ترین ہار گئے

انہوں نے کہا کہ ووٹ کے تقدس کو پامال نہیں کریں گے، عوام کا فیصلہ واضح ہے، ووٹ کو عزت دو اور عدل کو بحال کرو، ووٹ کی خدمت کا کارواں اپنی منزل پر ہی پہنچ کر دم لے گا، عوام کے ووٹ کی توہین ہوتی ہے تو ان کے فیصلے بھی سخت ہوجاتے ہیں۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ عوام کے وزیر اعظم کو نکالا جائے تو وہ بھی نوٹس لیتے ہیں، نظریہ نواز دلوں میں گھر کر گیا ہے، کہا تھا روک سکو تو روک لو۔

لودھراں :40ہزار کا جرمانہ صدقہ سمجھ کردے دیں گے،علی ترین

دوسری جانب وزیر داخلہ احسن اقبال نے بھی سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر بیان جاری کیا، جس میں ان کا کہنا تھا کہ پاکستان کی عوام دھرنا سیاست کو مسترد کرتی ہے، عوم ترقی اور پاکستان کو آگے بڑھانے والی سیاست کو ووٹ دیں گے۔

خیال رہے قومی اسمبلی کی نشست 154 لودھراں میں غیر حتمی اور غیر سرکاری نتائج کے تحت مسلم لیگ (ن) کے امیدوار پیراقبال شاہ ایک لاکھ 16 ہزار 590 ووٹ لے کر تحریک انصاف کی جیت لے اُڑے ہیں جب کہ تحریک انصاف کے علی ترین 91 ہزار 230 ووٹ ہی لے سکے.


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top