ملک مشکل میں ہوتا ہے تو میاں صاحب کو بلایا لیا جاتا ہے، مریم نواز -
The news is by your side.

Advertisement

ملک مشکل میں ہوتا ہے تو میاں صاحب کو بلایا لیا جاتا ہے، مریم نواز

لندن : سابق وزیراعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز کا کہنا ہے کہ مجھے لگتا ہے ملک کو ٹھیک کرنے کیلئے میاں صاحب کو بلایا جاتا ہے اور جب ٹھیک ہوجاتا ہے نکال دیا جاتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیراعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ مجھے لگتا ہے جب ملک محنت کرکے ٹھیک کرانا ہوتا ہے تو میاں صاحب کو بلا لیتے ہیں اور جب ٹھیک ہوجاتا ہے تو فارغ کردیتے ہیں۔

اس سے قبل مریم نواز نے ٹوئٹ میں اپنی والدہ کی صحت کے حوالے بتایا کہ امی آئی سی یو سے باہر آگئی ہیں، سرجری کے بعد صحت میں بہتری آرہی ہے ، آپ سب کی دعاؤں کا شکریہ۔


مزید پڑھیں : نواز شریف کو احتساب عدالت میں پیش نہیں ہونا چاہیے، مریم نواز


یاد رہے چند روز قبل ایک صارف کی جانب سے ٹوئٹر پر پوچھے گئے ایک سوال کے جواب میں مریم نواز کا کہنا تھا کہ سابق وزیراعظم کو احتساب عدالت میں کسی بھی صورت پیش نہیں ہونا چاہیے، اور نہ ہی نوازشریف کسی سیاسی انتقام پر مبنی احتساب کا حصہ بنیں گے، ہم نے عدالتوں کا سامنا کیا اور پورا خاندان جے آئی ٹی کے سامنے پیش ہوچکا ہے۔

 

خیال رہے مریم نواز نواز این اے 120 میں کامیابی کے بعد لندن روانہ ہوگئیں تھیں ۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں