site
stats
پاکستان

ناکامیوں پرسازشی مہروں نےمجھےہدف بنالیاہے،مریم نوازکاٹوئٹ

لاہور : سابق وزیر اعظم نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز کا کہنا ہے کہ ناکامیوں پرسازشی مہروں نے مجھے ہدف بنالیاہے، ن لیگ نے مخالفین کی نیندیں حرام کر رکھی ہیں، مریم نواز ان شاء اللہ جیت مسلم لیگ ن کی ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق سابق وزیر اعظم نواز شریف کی بیٹی مریم نواز نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا کہ ناکامیوں پرسازشی مہروں نے مجھے ہدف بنالیاہے، سازش کرنے والے اپنے کھودے ہوئے گڑہوں میں خود گریں گے۔

مریم نواز کا اپنے ٹوئٹ میں کہنا تھا کہ پیادوں اور کٹھ پتلیوں کو چھوڑ دیا جائے تو وہ غائب ہوجائیں گے، ن لیگ نے مخالفین کی نیندیں حرام کر رکھی ہیں۔

انھوں نے مزید کہا کہ ان شاء اللہ جیت مسلم لیگ ن کی ہوگی۔


مزید پڑھیں : نواز شریف ن لیگ کی قیادت کررہے ہیں اورکریں گے‘ مریم نواز


اس سے قبل مریم نواز کا کہنا تھا کہ نواز شریف مسلم لیگ ن کی قیادت کررہے ہیں اورکریں گے،  خاندان کےکہنے پرپارٹی سنبھالنے کا بیان غلط منسوب کیاگیا، ایسا کوئی بھی فیصلہ کبھی نہیں ہوا، میں مسلم لیگ ن کی کارکن کے طور پر کام کرکے خوش ہوں۔

واضح رہے کہ امریکی اخبار کو انٹرویو میں نا اہل وزیراعظم نوازشریف کی صاحبزادی مریم نواز کا کہنا تھا کہ میرے انتظامی اور سیاسی اہلیت کے میرے دادا بھی قائل تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top