بھارتی فوج انسانی حقوق کے بعد اخلاقیات بھی بھول چکی ہے، مشعل ملک Kashmir
The news is by your side.

Advertisement

بھارتی فوج انسانی حقوق کے بعد اخلاقیات بھی بھول چکی ہے، مشعال ملک

اسلام آباد : حریت رہنمایاسین ملک کی اہلیہ مشعال ملک نے آسیہ اندرابی پر تشدد کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ بھارتی فوج انسانی حقوق کے بعد اخلاقیات سے بھی نکل چکی ہے۔

مشعل ملک کا ممتازکشمیری حریت پسند خاتون رہنما آسیہ اندرابی کی حراست اور تشدد کا نشانہ بنانے پر سخت ردعمل دیتے ہوئے کہنا تھا کہ خاتون رہنما کو کالے قانون کے تحت حراست میں لے کر تشدد کیاگیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ آسیہ اندرابی کی حالت انتہائی تشویشناک ہے اور علاج نہ ہونے پر آسیہ اندرابی کی جان کو خطرات بھی لاحق ہو سکتے ہیں اگر آسیہ اندرابی کوکچھ ہوا تو ان پر تشدد کرنے والوں سے حساب لیا جائےگا۔

مشعل ملک نے عالمی اداروں سے آسیہ اندرابی پر تشدد کا نوٹس لینے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا کہ بھارت کشمیر میں نہتے بچوں اور عورتوں کو تشدد کا نشانہ بنایا جا رہا ہے جب کہ کشمیری نوجوانوں کو پیلٹ گنوں سے چھلنی کیا جارہا ہے بنیادی انسانی حقوق کی پامالی پر علامی برادری اور خصوصآ اقوام متحدہ سخت ایکشن لے۔

واضح رہے *دختران ملت کی رہنما آسیہ اندرابی کو گزشتہ ماہ بھی پاکستانی پرچم لہرانے کے جرم میں حراست میں لے لیا گیا تھا* تاہم جلد ہی عوامی اور عالمی دباؤ کے باعث بھارت سرکار گھٹنے ٹیکنے پر مجبور ہو گئی اور حریت پسند رہنما کو رہا کردیا گیا تھا.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں