site
stats
عالمی خبریں

مسجد حرام کی 63 برس پرانی نادر و نایاب رنگین تصویر

ریاض: مقام مقدس مسجد حرام میں گزشتہ 60 برسوں میں کتنی تبدیلی ہوئی یہ پرانی تصاویر دیکھ کر اندازہ لگایا جاسکتا ہے، مسجد حرام کی ایسی نادر و نایاب تصاویر سامنے آتی رہتی ہیں جسے دیکھ کر موجودہ تعمیرات کا اندازہ ہوتا ہے لیکن اب 63 برس پرانی ایک رنگین تصویر جاری ہوئی ہے۔

العربیہ ڈاٹ نیٹ کے مطابق سوشل میڈیا پر تیزی سے مقبول ہونے والی تصاویر 63 سال پرانی ہے جسے 1954 میں بنایا گیا، تصویر میں دیکھا جاسکتا ہے کہ اُس وقت حرم کعبہ میں صحن، مطاف، حفاظتی دیوار اور بابِ بنو شیبہ موجود ہیں۔

حرم کعبہ کی 63 برس پرانی رنگین تصویر

تریسٹھ برس قبل صحنِ مطاف کے باہر  حفاظتی دیوار بھی موجود تھی جسے مسجد حرام کے چار اہم مقامات سے مربوط کیا گیا تھا، مقامات اربعہ یعنی چار اہم مقامات الشافعی، الحنبلی، المالکی اور حنفی مسلک کی نمائندگی کرتے تھے تاہم اب انہیں ختم کرکے مطاف کو بڑھا دیا گیا ہے۔

خانہ کعبہ کی 63 برس پرانی بلیک اینڈ وائٹ تصویر

Related image

واضح رہے حرم کی  پہلی تصویر  1880ء میں جاری کی گئی تھی جو بیلک اینڈ وائٹ تھی، اس تصویر میں صحن کعبہ اور مسجد حرام کے بعض اہم حصے شامل ہیں جو آج سے 137 برس قبل کی مسجد حرام کی کہانی بیان کرتے ہیں۔

حرم شریف کی دیگر پرانی نادر تصاویر

 

Image result for masjid ul haram Old Pics

عرب ویب سائٹ سے بات کرتے ہوئے حرمین شریفین کے امور ماہر محی الدین الھاشمی نے بتایا کہ کہ ’راہداری عثمانیہ‘ کو موسم گرما میں نمازیوں کو سایہ فراہم کرنے  چھت بچھائی گئی جس کے احکامات شاہ عبدالعزیز آل سعود نے جاری کیے تھے۔

Image result for masjid ul haram Old Pics

الھاشمی نے مزید کہا کہ 63 برس پرانی نایاب تصوری میں عثمانی کوری ڈور کے ساتھ مسجد حرام کے مقامات اربعہ کے درمیان ریتلی جگہ کو بھی دیکھا جاسکتا ہے۔

Image result for masjid ul haram Old Pics

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی تصویر میں مسجد حرام کے چار اہم مقامات موجود ہیں جن میں مقامِ ابرہیم بھی شامل ہے جبکہ آب زمزم کی عمارت میں تصویر میں واضح نظر آرہی ہے، علاوہ ازیں صحنِ مطاف کو دو حصوں میں دیکھا جاسکتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top