رمضان چاند، مسجدالحرام اور مسجد نبوی میں نماز تراویح کا شیڈول، کون کب امامت کرے گا؟
The news is by your side.

Advertisement

رمضان چاند، مسجدالحرام اور مسجد نبوی میں نماز تراویح کا شیڈول، کون کب امامت کرے گا؟

ریاض / مدینہ منورہ: رمضان المبارک کی آمد کے ساتھ سعودی عرب کی تقریباً تمام ہی مساجد میں نمازِ تراویح کا اہتمام کیا جائے گا، مسجد الحرام اور مسجدِ نبوی میں تراویح کے خصوصی انتظامات کیے گئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق رمضان المبارک 1439 ہجری کا چاند سعودی عرب اور تمام خلیجی ممالک میں نظر آگیا جس کے بعد آج نمازِ عشاء کے بعد سے تمام مساجد میں نمازِ تروایح کا اہتمام کیا جائے گا جبکہ مسجد الحرام اور مسجد نبوی میں بڑے اجتماعات ہوں گے جہاں دنیا بھر سے آئے ہوئے لاکھوں عمرہ زائرین تماز تراویح ادا کریں گے۔

مسجد الحرام میں ہر سال کی طرح امسال بھی نماز تروایح کا اہتمام کیا گیا ہے جس میں امامت کے فرائض مختلف حفاظ اور آئمہ انجام دیں گے، اس ضمن میں باقاعدہ شیڈول جاری کیا گیا ہے۔

چاند نظر آنے کے بعد سے 20 تاریخ تک درج ذیل امام اہم مصلحہ پر امامت کے فرائض انجام دیں گے، 20 رکعات تراویح میں دو امام اپنے فرائض سرانجام دیں گے، پہلے امام دس رکعت جبکہ بعد میں آنے والے امام دس رکعت تراویح اور وتر پڑھائیں گے۔

پہلے روز ابتدائی 10 رکعات شیخ بلیلا جبکہ اگلی دس رکعات شیخ عبدالرحمان سدیس پڑھائیں گے اسی طرح دوسرے روز امامت کے فرائض شیخ یاسر دوسارے اور شیخ مہیر انجام دیں گے۔

اسی طرح مسجد نبوی میں بھی 20 رکعت تراویح کا اہتمام کیا جارہا ہے، پہلے روز ابتدائی 10 رکعت کی شیخ محمود خلیل جبکہ آخری دس اور وتر کی امامت کے فرائض شیخ صالح انجام دیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں