فرانسیسی حکام نے پیرس حملوں کے ماسٹر مائنڈ کو شناخت کرلیا، برطانوی میڈیا کا دعویٰ -
The news is by your side.

Advertisement

فرانسیسی حکام نے پیرس حملوں کے ماسٹر مائنڈ کو شناخت کرلیا، برطانوی میڈیا کا دعویٰ

پیرس : فرانسیسی حکام نے پیرس حملوں کے ماسٹر مائنڈ کو شناخت کرلیا۔

برطانوی میڈیا کے مطابق پیرس حملوں کے ماسٹر مائنڈ کو شناخت کر لیا گیا ہے ،ماسٹر مائنڈ کی شناخت عبدالحامد کے نام سے ہوئی ہے، جس کا تعلق بلجیئم سے ہے۔

پیرس حملوں کی منصوبہ بندی شام میں ہوئی۔ فرانسیسی وزیرداخلہ کے مطابق حملے کا ماسٹرمائنڈ عبدالحامد کے نام سے شناخت ہوگیا، بیلجئم سے تعلق رکھنے والا عبدالحامد اس وقت شام میں موجود ہے.

فرانسیسی وزیرداخلہ نے بتایاواقعے کے بعدایک سو چار افراد کو نظر بند کیا گیا پے، ایک سو اڑسٹھ چھاپہ مار کارروائیوں میں تیئیس مشتبہ افراد کو گرفتار کرکے معلومات اکھٹی کی جارہی ہیں.

اس سے قبل پیرس حملوں میں ملوث دو خودکش حملہ آوروں احمد المحمد اور سمیع امیمور کو شاخت کر لیا گیا، احمد ال محمد شام نے اسٹیڈیم میں خود کو دھماکے سے اڑا لیا تھا، لاش کے نزدیک پائے جانے والے پاسپورٹ کے مطابق وہ 10 ستمبر 1990 کو شام کے شہر ادلب میں پیدا ہوا۔

دوسرا سامی امیمور بھی ان خودکش حملہ آوروں میں شامل ہیں، جنھوں نے بٹاکلان پر حملہ کیا تھا۔ وہ 15 اکتوبر 1987 کو پیرس میں پیدا ہوئے تھے۔

فرانسیسی حکام نے پیرس حملوں میں مطلوب شخص کی تصویرجاری کردی، چھبیس سالہ عبدالسلام کا تعلق بلجیم سے ہے۔ برطانوی میڈیا کے مطابق حملوں کے چند گھنٹے بعد عبدالسلام کو بلجیم اورفرانس کی سرحد پرروکا گیا تھا تاہم سفری کاغذات دیکھنے کے بعد پولیس نے اسے جانے کی اجازت دے دی، عبدالسلام کا ایک بھائی بٹاکلان تھیٹرمیں مارا گیا اوردوسرے کو بلیجیم میں گرفتارکرلیا گیا ہے۔

فرانس کے وزیرِ داخلہ کا کہنا ہے پیرس حملوں کی منصوبہ بندی بیلجیئم سے تعلق رکھنے والے افراد پرمشتمل گروپ نے کی جنھیں فرانس میں اپنے ساتھیوں کی مدد حاصل تھی.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں