site
stats
انٹرٹینمںٹ

اکشے کمار کی بیت الخلا پر بنی فلم سے ہالی ووڈ اداکار بھی متاثر

ممبئی: بالی ووڈ اداکار اکشے کمار کی حال ہی میں ریلیز ہونے والی ’ٹوائلٹ ۔ ایک پریم کتھا‘ جو بھارت میں بیت الخلا کی عدم موجودگی کے سنگین مسئلے پر بنائی گئی ہے، نے ہالی ووڈ اداکاروں کو بھی متاثر کردیا۔

ہالی ووڈ کے معروف اداکار میٹ ڈیمن نے فلم دیکھنے کے بعد اکشے کمار کی تعریفوں کے پل باندھ دیے۔

ایک بھارتی اخبار کو انٹرویو دیتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ اکشے کمار جیسے اداکار بہترین انسان بھی ہیں جو اپنے ملک کے سماجی مسئلوں کو آرٹ کے ذریعے اجاگر کر رہے ہیں۔

میٹ ڈیمن خود بھی واٹر ڈاٹ اورگ نامی تنظیم کے بانی ہیں جو غیر ترقی یافتہ ممالک میں صاف پانی اور محفوظ بیت الخلا کی دستیابی کے لیے کام کررہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ پسماندہ علاقوں میں بیت الخلا کی سہولت نہ ہونا نہایت سنگین مسئلہ ہے جو صحت اور معیشت کو متاثر کرتا ہے جبکہ اس سے کئی دیگر سماجی مسائل بھی جنم لیتے ہیں۔

فلم ’ٹوائلٹ ۔ ایک پریم کتھا‘ دراصل ایک جوڑے کی کہانی ہے جس میں ہیروئن دوسرے گاؤں سے بیاہ کر جس گاؤں میں آتی ہے وہاں گھروں میں بیت الخلا موجود نہیں۔ اس بنیادی سہولت کی عدم دستیابی پر وہ (بھومی پڈنیکر) احتجاجاً گھر چھوڑ کر چلی جاتی ہے اور یہیں سے تبدیلی کا آغاز ہوتا ہے۔

اس کے بعد کی فلم اکشے کمار کی جدوجہد پر مبنی ہے کہ کس طرح وہ گھر میں بیت الخلا بنوانے کے لیے لڑتا ہے اور بے شمار مشکلات کا سامنا کرتا ہے۔

یہ فلم بہت زیادہ ریونیو تو نہ کما سکی بہرحال بھارتی باکس آفس پر کامیاب رہی۔

فلم نے اپنی ریلیز سے قبل ہی ہالی ووڈ کو بھی اپنی طرف متوجہ کرلیا تھا۔ اس سے قبل اداکارہ سلمیٰ ہائیک نے بھی فلم کی ریلیز اور اکشے کمار کے لیے اپنی نیک خواہشات کا اظہار کیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top