قوم کا مسئلہ گاڑیاں نیلام کرنے سے حل نہیں ہوگا، مولا بخش چانڈیو -
The news is by your side.

Advertisement

قوم کا مسئلہ گاڑیاں نیلام کرنے سے حل نہیں ہوگا، مولا بخش چانڈیو

اسلام آباد: پاکستان پیپلز پارٹی کے مرکزی رہنما مولا بخش چانڈیو نے تحریکِ انصاف کی حکومت کے ابتدائی 20 دنوں کی کارکردگی کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ قوم کا مسئلہ گاڑیاں نیلام کرنے سے حل نہیں ہوگا۔

پیپلز پارٹی کے رہنماؤں نے اسلام آباد میں ایک ایسے موقع پر پریس کانفرنس کی جب امریکی وزیرِ خارجہ مائیک پومپیو اسلام آباد دورے پر وزیرِ اعظم عمران خان کے ساتھ ملاقات کر رہے تھے۔

رہنما پی پی نے کہا ’سو دنوں میں سے 20 دن گزر گئے ہیں، باقی 80 دن بھی ایسے ہی گزر جائیں گے، دہشت گردی، بھوک اور افلاس کے لیے آپ نے کیا کیا یہ بتائیں، قوم کو بنیادی مسائل کا حل بتائیں۔‘

مولا بخش کا کہنا تھا کہ اچھے حکمران پہلے ہی دن تبدیلی دکھا دیتے ہیں۔ کہا ’باتیں نہیں ہمیں کام چاہیے، وزیرِ اعظم ہاؤس میں کتنی گاڑیاں کتنے ملازم ہیں یہ قوم کا مسئلہ نہیں، آپ دہشت گردوں کی حمایت کرتے رہے ہیں، آپ نے بھی اشتہاری مہم چلائی ہوئی ہے۔‘


عارف علوی صدر مملکت منتخب، حتمی و سرکاری نتیجہ جاری


پیپلز پارٹی کے رہنما نے کہا کہ صدارتی انتخابات میں انھوں نے جمہوری عمل کی حمایت کی، پی ٹی آئی کی نہیں، ان کی کوئی مجبوری نہیں، ہاں اُن کی ہو سکتی ہے جو جیل میں ہیں۔ جمہوری حمایت میں کوئی فرینڈلی کہتا ہے تو کہے۔

مولا بخش چانڈیو کا کہنا تھا کہ پیپلز پارٹی آئندہ 80 دن مسلم لیگ (ن) اور پاکستان تحریکِ انصاف کو کچھ نہیں کہے گی، انھیں آزادی ہے، اپوزیشن کو تقسیم کرنے والے ہم نہیں ن لیگی ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں