The news is by your side.

Advertisement

 نواز شریف کا مسئلہ ووٹ کی عزت نہیں، ذاتی اقتدار ہے: مولابخش چانڈیو

کراچی: پیپلزپارٹی کے سینئر رہنما مولانا بخش چانڈیو نے کہا ہے کہ  نوازشریف کا مسئلہ ووٹ کی عزت نہیں، ذاتی اقتدار ہے.

تفصیلات کے مطابق پیپلزپارٹی کے سینئر رہنما نے سابق وزیر اعظم میاں نواز شریف کے حالیہ تقریر پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ  نوازشریف کا مسئلہ ذاتی اقتدار ہے، انھوں نے ووٹ کی بے توقیری کا ذکرکیا، مگر اپنا منفی کردار بھول گئے.

سابق وزیراعظم نے پارلیمنٹ کو ربڑ اسٹیمپ بنا دیا تھا، محلات میں بیٹھ کر فیصلے کرتے رہے، انھوں‌ نے جمہوری عمل کو خاندانی اقتدار میں بدل دیا

مولانا بخش چانڈیو

انھوں‌ نے کہا کہ نواز شریف 35 سال تک اپنی جمہوریت مخالف سازشوں پرمعافی مانگیں، نوازشریف نے ہر وزیراعظم کے خلاف سازش کی، وہ اپنے کردار پر پشیمانی کا اظہار کرتے، تب شاید یہ لگتا کہ انھیں‌ پچھتاوا ہے.

سینیٹرمولابخش چانڈیو کا کہنا تھا کہ نواز شریف جتنی چاہے تقریریں کریں، کوئی سنجیدہ نہیں لے گا، نوازشریف کی زبان سےووٹ کوعزت دوکی بات اچھی نہیں لگتی.

انھوں نے کہا کہ نوازشریف پارلیمنٹ کوعزت دیتے، تو ملک اس حال سے نہ گزر رہا ہوتا، آئین عملی معطل رکھ کر نوازشریف نے صوبوں کے حقوق غصب کئے.

ان کا کہنا تھا کہ سابق وزیراعظم نے پارلیمنٹ کو ربڑ اسٹیمپ بنا دیا تھا، محلات میں بیٹھ کر فیصلے کرتے رہے، انھوں‌ نے جمہوری عمل کو خاندانی اقتدار میں بدل دیا.

یاد رہے کہ آج ایک سیمینار سے خطاب کرتے ہوئے سابق وزیر اعظم نے کہا تھا کہ ووٹ کی عزت بحال نہ ہوئی توملک خدانخواستہ اسی طرح مسائل میں گھرا رہے گا، میرے ساتھ جو رویہ رکھا گیا، اس سے یہی لگتا ہے کہ ووٹ کو عزت نہیں دی جائے گی۔


ان لوگوں نے کیا تبدیلی لانی ہےجن کی سوچ غلامانہ ہے‘ نوازشریف


Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں