The news is by your side.

Advertisement

ابھی تو املاک بھی ضبط نہیں ہوئیں، چھوٹے میاں گانا گانے لگ گئے، مولا بخش چانڈیو

کراچی: پیپلز پارٹی کے مرکزی رہنما مولا بخش چانڈیو نے کہا ہے کہ ابھی تو شریف فیملی کی املاک بھی ضبط نہیں ہوئیں اور چھوٹے میاں گانا گانے لگ گئے۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے کیا، سینیٹر مولا بخش نے کہا کہ شہباز شریف بوکھلاہٹ کا شکار ہو چکے ہیں جب کہ ابھی تو ان کی املاک بھی سیل نہیں ہوئیں۔

مولا بخش چانڈیو کا کہنا تھا کہ چھوٹے میاں گانے گا کر بہت کچھ چھپانےکی کوشش کر رہے ہیں، شہباز شریف کو مخاطب کر کے کہا ’ تم اتنا جو مسکرا رہے ہو کیا غم ہے جسے چھپا رہے ہو‘۔

پی پی کے سینئر رہنما نے کہا کہ شریف فیملی کے خلاف ابھی تو صرف تحقیقات چل رہی ہیں، ابھی املاک سیل ہوئیں نہ ہی اکاؤنٹ فریز ہوئے ہیں۔

مولا بخش چانڈیو کا کہنا تھا کہ صاف پانی اور آشیانہ مقدمات نے شہباز شریف کے اوسان خطا کر دیے ہیں، جس کی وجہ سے وہ کراچی میں آکر گانا گانے لگ گئے، لگتا ہے وہ غم چھپانے کی کوشش کر رہے ہیں۔

اہلیان کراچی کی تضحیک، ایم کیو ایم نے شہباز شریف سے معافی مانگنے کا مطالبہ کر دیا


شہباز شریف کے کراچی میں جاری کردہ بیان کے حوالے سے انھوں نے کہا اہلیانِ کراچی کی توہین سے چھوٹے میاں نے اپنی ذہنی کیفیت کی عکاسی کی، انھیں سیاست کا حق ہے لیکن عوام کی توہین کا حق کس نے دیا۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز کراچی دورے کے دوران ن لیگ کے صدر میاں شہباز شریف نے پریس کانفرنس میں ایک رپورٹر کے کرانچی بولنے پر کہا کہ کرانچی نہیں بلکہ کراچی ہے، دوسرے موقع پر انھوں نے کراچی کو پان والوں کا شہر قرار دیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں