site
stats
خیبر پختونخواہ

اگرکرپشن کوختم کرناہےتواس کافارمولامیرےپاس ہے‘ مولانافضل الرحمان

نوشہرہ : جمعیت علمائے اسلام ف کےسربراہ مولانافضل الرحمان کاکہناہےکہ جمعیت علمائے اسلام کی حکومت ہوگی تو کرپشن کی بات نہیں ہوگی۔

تفصیلات کےمطابق نوشہرہ میں جمعیت علمائے اسلام کےصد سالہ یوم تاسیس پر تین روزہ عالمی اجتماع کے آخری روز مولانا فضل الرحمان نے خطاب کےدوران کہاکہ بیرونی طاقتوں کےجانے سےہی افغانستان میں امن ہوگا۔

جمعیت علمائےاسلام ف کےسربراہ کا کہناتھاکہ پاکستان معدنیات ،تیل وگیس کےذخائرسےمالامال ہے ان سے فائدہ اٹھانےکےلیےکاروباری معاہدےکیےجائیں۔

مولانا فضل الرحمان نےکہاکہ پاکستان کو ایک آزادریاست کے طور پر دیکھنا چاہتےہیں،انہوں نےکہاکہ ملک کوغلامی سےنکلاناجمعیت علمائےاسلام کےمشن میں شامل ہے۔

جے یو آئی ف کےسربراہ کاکہناتھاکہ سیاستدان ایک دوسرےکوکرپٹ اورچورکہتےہیں یہ باوقارسیاست نہیں۔


قرآنی تعلیمات اور رسول ﷺ کی اسوہ حسنہ میں ہی فلاح ہے: امام کعبہ


بھارت سے تعلقات سے متعلق مولانا فضل الرحمان کاکہناتھاکہ ہم پڑوسی ممالک کےساتھ دوستانہ تعلقات چاہتےہیں،بھارت سےمعاملات مذاکرات سےحل کرنےکےخواہاں ہیں۔

اس موقع پر جمعیت علمائےاسلام ف کےسربراہ کا کہناتھامخالفین جمعیت کی مقبولیت کونہیں روک سکتے۔انہوں نےکہاکہ ہم فاٹا کے عوام کو عزت دینا چاہتےہیں۔

فاٹا کےحوالے سے مولانا فضل الرحمان فاٹا کے عوام پر کوئی فیصلہ مسلط نہ کیاجائے۔ان کا کہناتھاکہ فاٹاکاجوبھی مستقبل ہواس میں عوام کی رائےضرورشامل ہو۔

اس سےقبل وزیراعظم کےمشیر انجینئر امیر مقام کاکہناتھا کہ جمعیت علما اسلام کے صد سالہ اجتماع سے پوری دنیا کو پیغام گیا کہ پاکستان میں امن ہے۔

واضح رہےکہ جے یو آئی کے اجتماع عام سے خطاب میں امیر مقام نے کہا کہ پاکستان کے حوالے مثبت تاثر ابھرا ہے کہ یہاں کے لوگ پرامن ہیں اور یہاں اتنا بڑا اجتماع ہوسکتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top