The news is by your side.

Advertisement

“مولانا فضل الرحمان واضح کریں وہ تحریک انصاف کے ساتھ ہیں یا خلاف؟”

لاڑکانہ: پیپلزپارٹی کے سینئر رہنما نثار کھوڑو نے کہا ہے کہ مولانا فضل الرحمان واضح کریں کہ وہ تحریک انصاف کے ساتھ ہیں یا ان کے خلاف ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پیپلزپارٹی کے رہنما نثار کھوڑو نے کہا ہے کہ جے یو آئی لاڑکانہ کے ضمنی انتخاب میں پی ٹی آئی کی اتحادی بنی ہوئی ہے، مولانا فضل الرحمان جے یو آئی کی پوزیشن کلیئر کریں۔

نثار کھوڑو نے کہا کہ جے یو آئی کا لاڑکانہ میں پی ٹی آئی سے اتحاد اور وفاق میں اختلاف ہے، یہ کیسی دہری سیاست ہے۔

انہوں نے کہا کہ جے یو آئی ہم سے سہولیات لے کر ہمارے خلاف انتخابی مہم چلارہی ہے، مولانا کی دہری سیاسی پالیسی کی وجہ سے جیالے غم و غصے کا شکار ہیں۔

مزید پڑھیں: پی ایس 11 ضمنی الیکشن، الیکشن کمیشن نے پیپلزپارٹی کی ریلی کا نوٹس لے لیا

واضح رہے کہ گزشتہ روز پی پی چیئرمین بلاول بھٹو نے کہا تھا کہ لاڑکانہ کے عوام تیر کے ساتھ ہیں، عوام پی ایس 11 کے ضمنی انتخاب میں تیر پر ٹھپا لگا کر وفاق کو جواب دیں۔

بلاول کا کہنا تھا کہ ایک سال سے عوام کی لڑائی اسمبلی میں لڑ رہا ہوں، میں نے حکومت کو گھر بھیجنا ہے، بی بی کی شہادت کے بعد میں نے پارٹی کا پرچم تھام لیا، آپ کو میرا ساتھ دینا پڑے گا۔

خیال رہے کہ بلاول بھٹو کی زیر قیادت پی ایس 11 میں ریلی نکالی گئی تھی، الیکشن کمیشن نے پیپلزپارٹی کی ریلی کا نوٹس لیا تھا ،ڈسٹرکٹ مانیٹرنگ افسر کا کہنا تھا کہ ضابطہ اخلاق کی خلاف ورزی کے مرتکب ارکان اسمبلی اور وزرا کو نوٹس جاری کیا جائے گا۔

یاد رہے کہ سپریم کورٹ نے پی ایس گیارہ سے کامیاب امیدوار معظم علی خان کو ڈی نوٹیفائی کرتے ہوئے دوبارہ الیکشن کرانے کا حکم دیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں