site
stats
سندھ

مولانا طارق جمیل کی جنید جمشید کے اہل خانہ سے تعزیت

کراچی : طیارہ حادثے میں شہید ہونے والے مذہبی اسکالر و نعت خواں جنید جمشید کے اہل خانہ سے تعزیت کیلئے ملک کے معروف عالم دین مولانا طارق جمیل ان کے گھر پہنچ گئے۔

اے آر وائی نیوز کے نمائندے رافع حسین کے مطابق مولانا طار ق جمیل نے جنید جمشید اور ان کی اہلیہ کے بلند درجات کے لیے دعا کرائی۔ ملاقات کے موقع پر مولانا طارو جمیل بھی اپنے جذبات پر قابو نہ رکھ سکے اور جیند جمشید کے لئے دعا کراتے ہوئے آبدیدہ ہوگئے۔

اہل خانہ سے ملاقات میں مولانا طار ق جمیل کا کہنا تھا کہ جنید انہیں سب سے زیادہ عزیز تھے اور ان کے قریبی ساتھیوں میں سے تھے، سچے دوست کے چلے جانے پر مولانا طارق جمیل نے بھی افسوس کا اظہارکیا۔

جنید جمشید کی رہائش گاہ پر ان کے چاہنے والے بیتے لمحوں کو یاد کررہے ہیں، طیارہ حادثے میں شہید ہونے والے معروف مذہبی اسکالر جنید جمشید کی رہائش گاہ پر رشتے داروں، قریبی دوستوں اور شوبز شخصیات کی آمد کا سلسلہآج بھی جاری رہا۔

اے آروائی نیوز سے بات کرتے ہوئے معروف اداکارعمر شریف نے اظہارافسوس کرتے ہوئے کہا کہ جنید جمشید کو بھلانا ممکن نہ ہوگا، جنید جمشید کے اہلخانہ سے تعزیت کے لیے کئی سیاسی شخصیات بھی ان کے گھر پہنچیں۔

علاوہ ازیں حویلیاں میں طیارہ حادثہ میں جنید جمشید سمیت اڑتالیس افراد کے لقمہ اجل بننے کے واقعے پر دنیا بھر سے تعزیت کا سلسلہ جاری ہے۔

پاکستانی عوام کے ساتھ پڑوسی ملک بھارت کے اداکاروں نے بھی ان کی موت پر گہرے دکھ اور غم کا اظہار کیا ہے۔ بالی ووڈ کے مشہور اداکار رشی کپور نے طیارہ حادثے میں جنید جمشید اور دیگر افراد کے جاں بحق پر افسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا کہ خدا ان سب پر رحم کرے آمین۔

اپنے ٹوئیٹر پیغام میں رشی کپور نے کہا کہ اس حادثے نے جنید جمشید جیسے آرٹسٹ کو بھی ہم سے چھین لیا ہے۔

گلوکارہ صوفی چودھری نے اپنے ٹویٹ میں کہا کہ جنید جمشید کی اچانک موت پر وہ بہت اداس ہیں۔

وہ اپنے زمانے کے پاپ آئیکون تھے۔ میں نے بچپن میں ان کے ساتھ ایک گانا بھی گایا تھا جسے بیدو نے پرڈیوس کیا تھا۔ میں جنید جمشید اور طیارہ حادثہ میں جاں بحق دیگر افراد کیلئے دعا گو ہوں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top