The news is by your side.

Advertisement

مسافر نے طیارہ ہائی جیک کرنے کی دھمکی دے دی، پھر کیا ہوا ؟

رباط : موریطانیہ کے سیکیورٹی اہلکاروں نے ایک ہائی جیکر کو گرفتار کیا ہے ملزم ایک مسافر طیارے میں سوار ہوا اور اسے آگ لگانے کی دھمکی دے رہا تھا۔

تفصیلات کے مطابق افریقی ملک موریطانیہ کے ایئر پورٹ پر طیارے کی اڑان سے کچھ دیر قبل سیکیورٹی کے عملے نے طیارے میں سوار ایک شخص کو حراست میں لے لیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق طیارہ ہائی جیک ہونے کا واقعہ موریطانیہ کے دارالحکومت نو اکشوط کے بین الاقوامی ایئر پورٹ پر پیش آیا تاہم اس دوران کوئی جانی و مالی نقصان نہیں ہوا۔

اس حوالے سے مقامی عہدیداروں نے بتایا ہے کہ مقامی ایئر لائن کا طیارہ ہائی جیک کرنے والے شخص کو فوری طور پر کارروائی کرتے ہوئے گرفتار کر لیا گیا ہے۔

عرب نیوز نے موریطانیہ کی نیوز ایجنسی اے ایم آئی کے حوالے سے بتایا ہے کہ جمعرات کو طیارہ ہائی جیک کرنے والا شخص امریکی شہری ہونے کا دعویٰ کر رہا تھا جس نے جہاز کو آگ لگانے کی بھی دھمکی دی تھی تاہم ملزم کو گرفتار کرلیا گیا ہے۔

ماریطانیہ کی سرکاری خبر رساں ایجنسی نے اطلاع دی ہے کہ مذکورہ ملزم نے امریکی شہری ہونے کا ڈرامہ کیا اور یہ دعویٰ کیا کہ اس کا موریطانیہ سے کوئی اختلافی مسئلہ ہے۔

ہائی جیک ہونے والا ایمبریئر جہاز موریطانیہ ایئر لائن کا تھا۔ عہدیداروں نے بتایا کہ سال 2016 میں ائیر پورٹ کے افتتاح کے بعد اس قسم کی یہ پہلا واقعہ ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں