The news is by your side.

Advertisement

اللہ کرے کہ پی ٹی آئی اپنے کیے وعدے پورے کرے: فوزیہ قصوری

کراچی: پاکستان تحریک انصاف چھوڑ کر پاک سرزمین پارٹی میں شمولیت اختیار کرنے والی فوزیہ قصوری نے کہا ہے کہ پی ٹی آئی نے جو وعدے کیے ہیں اللہ کرے کہ انہیں موقع ملے تو وہ پورا کریں۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام ’الیونتھ آور‘ میں انٹرویو دیتے ہوئے کیا، فوزیہ قصوری کا کہنا تھا کہ عمران خان نے کے پی کے میں ڈیلیور کیا یا نہیں اس کا علم نہیں لیکن کیا کے پی میں احتساب کے ادارے قائم کیے گئے تو ایسا نہیں ہوا۔

انہوں نے کہا کہ خان صاحب کا کہنا تھا کہ کے پی میں 90 دن میں کرپشن ختم کریں گے لیکن کیا ہوا کیا نہیں ہوا یہ تو وقت بتائے گا، ہر جماعت میں اچھے برے لوگ ہوتے ہیں، پی ایس پی میں شمولیت اختیار کرنا میرا ذاتی فیصلہ ہے۔


تحریک انصاف کی فوزیہ قصوری پی ایس پی میں شامل


رہنما پی ایس پی کا کہنا تھا کہ پاک سرزمین پارٹی میں وہ لوگ ہیں جنہوں نے کراچی کے لیے سیاست کی، پارٹی میں ڈیکوریشن کے لیے چند چہرے بہت ہوتے ہیں، سیاسی جماعتوں میں اچھے لوگ بھی ہیں اور برے لوگ بھی ہیں۔

پی ایس پی کے سربراہ سے متعلق پوچھے گئے سوال پر فوزیہ قصوری کا کہنا تھا کہ مصطفیٰ کمال وہ نام ہے جنھیں جب موقع ملا تو کراچی کے لیے کام کیا، مصطفیٰ کمال نے جو کام کراچی میں کیے اسے عالمی سطح پر پذیرائی ملی، جب ایم کیو ایم کا اصل چہرہ سامنے آیا تو یہی وہ لوگ ہیں جو سب سے پہلے پارٹی چھوڑ کرگئے۔

خیال رہے کہ تحریک انصاف کی بنیادی اور فکری رہنما فوزیہ قصوری نے آج پاک سرزمین پارٹی میں شمولیت اختیار کرلی ہے اس موقع پر پی ایس پی کے چیئرمین مصطفیٰ کا کہنا تھا کہ اس شمولیت کے بعد ہمارے نظریے کی توثیق ہوگئی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں