The news is by your side.

Advertisement

میئر کراچی کی مدت ختم ہونے کے بعد متفقہ ایڈمنسٹریٹر لایا جائے گا

کراچی: میئر کراچی وسیم اختر کی مدت ختم ہونے کے بعد متفقہ ایڈمنسٹریٹر لایا جائے گا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق میئر کراچی وسیم اختر کی مدت ختم ہو رہی ہے، ان کی مدت ختم ہونے کے بعد متفہ ایڈمنسٹریٹر لانے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

ذرایع کا کہنا ہے کہ آئندہ بلدیاتی انتخابات سے قبل نئی حلقہ بندیاں ہوں گی، نئے بلدیاتی نظام اور با اختیار میئر لانے پر کام کیا جائے گا، اس سلسلے میں سندھ اسمبلی میں بل بھی لایا جائے گا۔

ادھر سندھ کے مسائل حل کرنے کے لیے وفاق اور سندھ حکومت ایک پیج پر آ گئے ہیں، اس سلسلے میں ایک مشاورتی کمیٹی تشکیل دے دی گئی ہے، ترجمان سندھ حکومت مرتضٰی وہاب کہتے ہیں کہ کمیٹی میں وفاق اور سندھ حکومت کے تین تین نمائندے ہوں گے۔

بڑی خبر، ایک دوسرے کی شدید مخالف جماعتیں کراچی کے لیے ایک ہو گئیں

وفاق کی نمائندگی اسد عمر، علی زیدی اور امین الحق کریں گے، وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ اس کمیٹی کے چیئرمین ہوں گے، کمیٹی صوبے کے ترقیاتی کاموں میں حائل رکاوٹیں دور کرے گی۔

وزیر بلدیات سندھ ناصر حسین شاہ نے کراچی کے لیے سہ جماعتی اتحاد خوش آئند قرار دیتے ہوئے کہا تینوں جماعتوں کا اتحاد کراچی کی تعمیر و ترقی میں سنگ میل ثابت ہوگا۔

واضح رہے کہ کراچی کے مسائل کے حل کے لیے کراچی میں لگنے والی بڑی بیٹھک میں تینوں جماعتوں کے رہنماؤں نے شرکت کی تھی، ملاقات میں وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ، ناصر حسین شاہ، سعید غنی، اور میئر کراچی وسیم اختر شامل تھے، پی ٹی آئی کی طرف سے وفاقی وزیر علی زیدی اور اسد عمر نے شرکت کی تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں