The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں وفاق کے تحت 75 ارب کے ترقیاتی کام کیے جائیں گے، گورنر سندھ

کراچی: گورنر سندھ محمد زبیر عمر نے کہا ہے کہ کراچی میں وفاق کے تحت 75 ارب کے ترقیاتی کام کیے جائیں گے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی کے میئر وسیم اختر نے گورنر سندھ محمد زبیر عمر سے گورنر ہاؤس میں ملاقات کی جس میں وفاق کے تحت کراچی میں جاری ترقیاتی منصوبوں پر تبادلہ خیال کیا گیا۔

ملاقات کے دوران کراچی ترقیاتی پیکج، عوامی فلاح و بہبود کے دیگر امور پر بھی گفتگو ہوئی، گورنر سندھ نے کہا کہ کراچی روشنیوں کا شہر بن رہا ہے، ترقیاتی کام وقت کی ضرورت ہیں۔

انھوں نے میئر کراچی کو یقین دلاتے ہوئے کہا کہ کراچی کی ترقی میں وفاق کا تعاون جاری رہے گا، ایک طرف لیاری ایکسپریس وے منصوبہ مکمل ہوچکا ہے تو دوسری طرف کراچی ترقیاتی پیکج کے تحت چار بڑے منصوبوں کا اعلان کردیا گیا ہے۔

میئر کراچی کا شہر کے مختلف علاقوں کا دورہ، ترقیاتی کاموں کا جائزہ

اس موقع پر میئر کراچی وسیم اختر کا کہنا تھا کہ شہر کے مکین وفاق کے تعاون کو قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں، وفاق کے تعاو ن سے شہر کی ترقی یقینی ہے، انھوں نے گورنرسندھ کی کوششوں کو قابل ستائش قرار دیا۔

وفاقی بجٹ میں کراچی کے لیے کوئی اسکیم نہیں رکھی گئی: میئر کراچی

واضح رہے کہ میئر کراچی نے قومی بجٹ کے اعلان کے بعد یہ شکایت کی تھی کہ وفاقی بجٹ میں کراچی کے لیے کوئی اسکیم نہیں رکھی گئی، ہم نے کئی اسکیمیں پیش کیں لیکن افسوس کہ انہیں شامل نہیں کیا گیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں