The news is by your side.

Advertisement

میئر کراچی کا شہر کے مختلف علاقوں کا دورہ، ترقیاتی کاموں کا جائزہ

کراچی: شہر قائد کے میئر وسیم اختر نے کراچی کے مختلف علاقوں کا دورہ کیا اور ترقیاتی کاموں کا جائزہ لیا، اس موقع پر انہوں نے جلد کام مکمل کرنے کی ہدایت بھی کی۔

تفصیلات کے مطابق میئر کراچی وسیم اختر نے کراچی کے ان علاقوں کا دورہ کیا جہاں ترقیاقی کام جارہی ہے، بعد ازاں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے وسیم اختر نے کہا کہ ناظم آباد انڈر پاس پر کام جاری ہے اسے جلد مکمل کر لیا جائے گا، دس سال سے انڈر پاسز کے تعمیراتی کاموں پر کسی نے توجہ نہیں دی، ہمیں سیوریج سسٹم کو بھی بہتر بنانا ہے۔

وفاقی بجٹ میں کراچی کے لیے کوئی اسکیم نہیں رکھی گئی: میئر کراچی

انہوں نے کہا کہ ایسا کام کر رہے ہیں کہ انشااللہ ناظم آباد، لیاقت آباد، غریب آباد انڈر پاسز پر اب پانی کھڑا نہیں ہوگا، اور نہ ہی اب شہریوں کو مشکلات کا سامنا کرنا پڑئے گا، پی پی حکومت نے شہر پر کوئی توجہ نہ دی، پاکستان پیپلز پارٹی صرف کاغذوں پر ترقیاتی کام کراتی ہے۔

میئر کراچی کا کہنا تھا کہ ہم زمین پر ترقیاتی کام کراتے اور شہریوں کے درمیان ہوتے ہیں، عوامی نمائندے ہیں اسی لیے عوام کے درمیان رہ کر کام کرتے ہیں، مجھے منتخب کونسل کی مکمل حمایت حاصل ہے، میں الزامات سے ڈر کر بھاگنے والا نہیں ہوں۔

جو افسران سیاست کرنا چاہتے ہیں وہ نوکری چھوڑ دیں، میئر کراچی

وسیم اختر کا مزید کہنا تھا کہ 80 کروڑ کے بجٹ کا 80 فیصد سیوریج کے کاموں پر خرچ ہورہا ہے، سیوریج کے کاموں کا بل بنا کر حکومت سندھ کو بھیجوں گا، ہم شہر کے ساتھ مخلص لوگ ہیں سچے اور صدقے دل کے ساتھ شہر کی ترقی کے لیے کام کرتے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں