The news is by your side.

Advertisement

اب اسنیپ چیٹ کے ذریعے نوکری حاصل کریں

سڈنی : بے روزگار افراد کے لئے خوشخبری ہے اب وہ اسنیپ چیٹ کے ذریعے معروف فاسٹ فوڈ چین میکڈونلڈ میں نوکری حاصل کرسکتے ہیں۔

اگر آپ معروف فاسٹ فوڈ چین میکڈونلڈ میں نوکری کے خواہشمند ہے تو اپنے اسمارٹ فون سے صرف 10 سکینڈ میں نوکری کیلئے اپلائی کر سکتے ہیں ، آسڑیلیا میں معروف فوڈ چین میکڈونلڈ نے مقبول سوشل میڈیا ایپ کا استعمال کرتے ہوئے نوجوان لوگوں کو بھرتی کرنے کا ایک نیا طریقہ اختیار کیا۔

سنیپلی کیشن نامی ایپ متعارف

فوڈ چین نے سنیپلی کیشن نامی خصوصی ایپ متعارف کرائی ہے، جس کا مقصد زیادہ سے زیادہ بے روزگار نوجوانوں کو روز گار فراہم کرنا ہے۔

سنیپلی کیشن ایپ دراصل اسنیپ چیٹ پر بنائی گئی ہے اور یہ صرف اسنیپ چیٹ پر ہی چلائی جاسکتی ہے، وہ نوجوان جو نوکری کے خواہشمند ہو تو وہ اس ایپ کے زریعے ایک مجازی میکڈونلڈ کی وردی میں اپنے مختصر تعارف کی ویڈیو  اور تصاویر بھیج سکتے ہیں۔

جس کے بعد مکڈونلڈ ان تصاویر اور ویڈیوز کو دیکھنے کے بعد ہی نوکری کی خواہشمند نوجوانوں کو انٹرویوز کے لیے بلائے گا۔

آسٹریلیا میں میکڈونلڈ کے چیف آپریٹنگ آفیسر کا کہنا تھا کہ مجھے لگتا یہ دنیا میں پہلی بار ہے، ہمارے ملک میں نوجوان ملازمین کی بڑی تعداد موجود ہے لیکن ہم لوگوں کو بھرتی کرنے کیلئے نئے اور انوکھے طریقے تلاش کرنے کوشش کر رہے ہیں۔

انھوں نے مزید کہا کہ اسنیپ چیٹ ویڈیو مکمل طور پر میکڈونلڈز کے روایتی بھرتی کے عمل کو تبدیل نہیں کرے گا، لیکن  یہ ایک نئی تبدیلی ضرور لائے گی۔

رپورٹ کے مطابق مکڈونلڈ آسٹریلیا میں ایک لاکھ 6 ہزار ملازمین ہیں، جس میں 65 فیصد ملازمین 18 سال سے کم عمر ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں