The news is by your side.

Advertisement

شمالی کوریا سےنمٹنے کے لیے فوجی آپشن موجود ہے‘ جنرل میک ماسٹر

واشنگٹن : امریکی مشیر قومی سلامتی ایچ آر مٰک ماسٹرکا کہنا ہے کہ شمالی کوریا پرلگائی گئی پابندیوں پرسختی سےعمل درآمد کرانا ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق وائٹ ہاؤس میں پریس بریفنگ کے دوران نیشنل سیکیورٹی ایڈوائزرجنرل ایچ آرمیک ماسٹرنے کہا کہ کوریائی خطے سے جوہری ہتھیاروں کا خاتمہ ہی مسئلےکا حل ہے۔

جنرل میک ماسٹر کا کہنا تھا کہ شمالی کوریاکےاقدامات سےوقت ہاتھ سےنکلتا جا رہا ہے،پوری دنیا شمالی کوریا کا مسئلہ سلجھانے کے لیے کردار ادا کرے۔

امریکی مشیر قومی سلامتی کا کہنا تھا کہ شمالی کوریا کے خلاف فوجی کارروائی ترجیحات میں شامل نہیں،عالمی برادری مل کراس مسئلےکا حل نکال سکتی ہے۔

جنرل میک ماسٹر کا کہنا تھا کہ دیکھنا ہوگا سفارتی کوششیں کس حد تک کارآمد ثابت ہوتی ہیں۔


شمالی کوریا نے بین البراعظمی میزائل فائرکیا‘ جنوبی کوریا


یاد رہے کہ گزشتہ روز شمالی کوریا نے سلامتی کونسل کی پابندیوں کے باوجود میزائل فائر کیا تھا جوجاپانی جزیرے ہوکائیدو کے 2ہزار کلو میٹر مشرق میں بحرالکاہل میں گرا تھا۔


جاپان کوغرق امریکا کو راکھ اور تاریکی میں بدل دیں گے،شمالی کوریا کی دھمکی


واضح رہے کہ دو روز قبل شمالی کوریا نے دھمکی دیتے ہوئے کہا تھا کہ جاپان کو غرق اور امریکہ کو راکھ و تاریکی میں بدل دیں گے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں