The news is by your side.

Advertisement

شان نے ماضی کی یاد تازہ کرتے ہوئے ناقدین کو جواب دے دیا

لاہور : پاکستانی فلموں کے نامور اداکار شان شاھد نے بھی سوشل میڈیا پر اپنی بیس سالہ تصویر شیئر کی ہے ان کا کہنا ہے کہ پس منظر میں نظر آنے والی میری ایف ایکس کو نظر انداز مت کریں۔

کرونا لاک ڈاؤن کی وجہ سے اربوں صارفین گھروں میں محدود ہیں اور وہ اپنے وقت کو اچھا گزارنے کے لیے مختلف کام کرتے ہیں جن میں سب سے اہم سوشل میڈیا کا استعمال ہے۔

ایسے وقت میں ایک دوسرے کی حوصلہ افزائی کے لیے لوگ مختلف کام کررہے ہیں جس میں سوشل میڈیا کے دلچسپ ٹرینڈ بھی شامل ہیں۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر  چلنے والا ٹرینڈ” می ایٹ ٹونٹی” دنیا بھر میں خاصہ مقبول ہورہا ہےاور آج کل  پاکستان میں بھی یہ ٹاپ ٹریڈنگ میں ہے۔

اسی سلسلے میں اداکار شان شاھد نے بھی سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر ایک تصیو شیئر کی ہے جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ وہ بیس سال کی عمر میں کیسے دکھتے تھے۔

اس پوسٹ کو صارفین نے بے حد سراہا اور اپنے کمنٹس میں پسندیدگی کا اظہار کیا، اس تصویر کے ساتھ انہوں نے ایک کیپشن بھی لکھا جس میں انہوں نے اپنی کار کا بھی حوالہ بھی دیا، انہوں نے کہاکہ تصویر میں میں نظر آنے والی میری ایف ایکس کو نظر انداز مت کریں۔

ایسا انہوں نے اس لیے کہا کہ ان کی گزشتہ ٹوئٹ میں پوسٹ کی گئی تصویر میں ایک نہایت خوبصورت لان میں ایک لیموزین کار کھڑی نظر آرہی تھی جس پر ایک صارف نے کہا تھا کہ کاش میرے پاس بھی ایسا بڑا گھر ہوتا جس میں ایک بہت بڑا لان اور گاڑی ہے تو میں بھی اسے سوشل میڈیا پر ڈال دیتا۔

مزید پڑھیں : محنت کر حسد نہ کر،  شان کاکرارا جواب 

جس کے جواب میں شان نے لکھا کہ اپنے خوابوں کو حاصل کرنے کے لئے سخت محنت کریں۔ سال 1990 میں میرے پاس ایک سوزوکی ایف ایکس تھی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں