site
stats
انٹرٹینمںٹ

آج مینا کماری کی سالگرہ ہے

آج ماضی کی نامور اداکارہ مینا کماری کی 84 ویں سالگرہ ہے، ان کا اصل نام مہ جبیں تھا اوروہ یکم اگست انیس سو بتیس کو پیدا ہوئی تھیں۔

مینا کماری نے چائلڈ اسٹار کی حیثیت سے فلموں میں کام کرنا شروع کیا تھا۔

وہ پہلی اداکارہ تھیں جنھوں نے فلم فیئر ایوارڈ حاصل کیا، یہ ایوارڈ انھیں فلم ’بیجو باوارا‘ پرملا تھا اوراس فلم نے مینا کو شہرت اور پہچان عطا کی۔

مینا کماری کی مشہور فلموں میں بیجو باورا، کوہ نور، آزاد، فٹ پاتھ، دو بیگھہ زمین، آزاد، شاردا، شرارت، زندگی اور خواب، پیار کا ساگر، بے نظیر، چتر لیکھا، بھیگی رات، غزل، نور جہاں، بہو بیگم، پھول اور پتھر، پورنیما، میں چپ رہوں گی ، پاکیزہ، دل اپنا اور پریت پرائی، سانجھ اور سویرا، چراغ کہاں روشنی کہاں،مس میری، ایک ہی راستہ، دل اک مندر، اور منجھلی دیدی کے نام سر فہرست ہیں۔

ان کی خوب صورت ادکاری کے اعتراف میں انھیں ملکہ جذبات کا خطاب بھی عطا کیا گیا تھا۔ مینا کماری ادب سے گہرا لگاؤ رکھتی تھیں، انھوں نے مشہور ہدایت کار کمال امروہی سے شادی کی تھی۔

13901531_10153685150765496_555566846965243437_n

وہ خود بھی شاعری کرتی تھیں اور ناز تخلص کرتی تھیں۔ ان کا شعری مجموعہ تنہا چاند کے نام سے شائع ہوا تھا۔

مینا کماری کو جگر کے بڑھنے کی بیماری درپیش تھی اوراکتیس مارچ انیس سو بہتر کو اس وقت بمبئی کہلائے جانے والے ممبئی میں انتقال کرگئی تھیں، ان کی تدفین ممبئی کے رحمت آباد قبرستان میں کی گئی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top