The news is by your side.

Advertisement

سعودی عرب کے سرمایہ کاروں کو ون ونڈو آپریشن کے تحت سہولتیں دیں گے: عثمان بزدار

لاہور: وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار نے کہا ہے کہ سعودی عرب کے سرمایہ کاروں کو ون ونڈو آپریشن کے تحت سہولتیں دیں گے، پنجاب میں اسپیشل اکنامک زونز کا قیام عمل میں لایا جا رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق آج وزیر اعلیٰ پنجاب عثمان بزدار سے سعودی عرب کے سفیر نواف بن سعید احمد المالکی نے ملاقات کی، سعودی سفیر نے وزیر اعلیٰ کو یوم آزادی کی مبارک باد دی، اور پاکستانی قوم کے لیے نیک خواہشات کا اظہار کیا، جب کہ عثمان بزدار نے سعودی فرماں روا شاہ سلمان کی صحت سے متعلق نیک تمناؤں کا اظہار کیا۔

ملاقات میں باہمی دل چسپی کے امور اور دو طرفہ تعلقات کے فروغ اور تعاون پر تبادلہ خیال کیا گیا، عثمان بزدار نے کہا کہ پاکستان کے عوام سعودی عرب کے ساتھ دلی اور روحانی وابستگی رکھتے ہیں، دونوں ممالک کے عوام میں اخوت اور بھائی چارے کا مضبوط رشتہ ہے، پاکستان کی تعمیر و ترقی میں سعودی حکومت کا تعاون لائق تحسین ہے۔

وزیر اعلیٰ پنجاب نے کہا کہ حکومت سعودی سرمایہ کاروں کو ہر ممکن سہولتیں دے گی، پنجاب میں اسپیشل اکنامک زونز کا قیام عمل میں لایا جا رہا ہے، بہت جلد بہاولپور میں اسپیشل اکنامک زون پر کام شروع کیا جائے گا، جہاں سرمایہ کاروں کو مراعات دی جائیں گی۔

انھوں نے کہا سعودی عرب کے سرمایہ کاروں کو ون ونڈو آپریشن کے تحت سہولتیں دی جائیں گی، سرمایہ کاروں کو اربوں کی محفوظ سرمایہ کاری کے مواقع میسر ہوں گے، سعودی عرب ہمیشہ پاکستان کے ساتھ کھڑا رہا ہے، اور مشکل کی ہر گھڑ ی میں پاکستان کا بھرپور ساتھ دیا۔

سعودی سفیر نواف بن سعید احمد المالکی نے پنجاب میں سماجی شعبوں کی بہتری اور عوامی ترقی کے اقدامات کو سراہا، انھوں نے راوی ریور فرنٹ اربن ڈویلپمنٹ پراجیکٹ میں دل چسپی کا اظہار کیا اور کہا سعودی عرب اور پاکستان کے عوام مضبوط رشتوں میں بندھے ہیں، دونوں ممالک نے بھائیوں کی طرح ایک دوسرے کا ساتھ نبھایا، پاکستان کے عوام کو یوم آزادی پر مبارک باد پیش کرتا ہوں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں