The news is by your side.

Advertisement

ہیری دنیا کے سب سے اچھے شوہر ہیں، میگھن مرکل

لندن: برطانوی شہزادہ ہیری کی اہلیہ میگھن مرکل نے کہا ہے کہ ہیری دنیا کے سب سے اچھے شوہر ہیں، میری زندگی بہت مزے سے گزر رہی ہے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق میگھن مرکل نے گزشتہ روز ملکہ برطانیہ الزبتھ دوم کے ساتھ چیسٹر میں اپنی پہلی سرکاری تقریب میں شرکت کی۔

سرکاری تقریب میں شہزادہ ہیری ان کے ہمراہ موجود نہیں تھی لیکن میگھن مرکل انہیں یاد کررہی تھیں، جب وہاں موجود خواتین نے میگھن مرکل سے پرنس ہیری اور ان کے تعلق سے متعلق سوال کیے تو میگھن نے کہا کہ ہیری دنیا کے سب سے اچھے شوہر ہیں۔

تقریب میں موجود ایک خاتون نے ان کی شادی شدہ زندگی کے بارے میں سوال کیا تو میگھن مرکل نے کہا کہ شاندار، میری زندگی بہت مزے سے گزر رہی ہے۔

واضح رہے کہ شہزادہ ہیری اور میگھن مرکل گزشتہ ماہ 19 مئی کو رشتہ ازدواج میں منسلک ہوئے تھے۔

خیال رہے کہ برطانوی شاہی خاندان نے اپنی نئی نویلی بہو 37 سالہ میگھن مرکل پر کچھ پابندیاں عائد کردی تھیں، برطانوی شاہی خاندان کی جانب سے کہا گیا تھا کہ میگھن مرکل اب امریکی اداکارہ یا عام خاتون نہیں رہیں بلکہ وہ شاہی خاندان کی بہو بن چکی ہیں اس لئے ان پر شاہی خاندان کی روایت برقرار رکھنے کی ذمہ داری عائد ہوتی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں