site
stats
کھیل

پاکستان اوپن مینز اسکواش چیمپئن شپ مصر کے کھلاڑی نے جیت لی

اسلام آباد : مصر کے کھلاڑی مروان الشوربگی نے پاکستان اوپن مینز اسکواش چیمپئن شپ جیت لی، پاک فضائیہ کے سربراہ ائیرچیف مارشل سہیل امان نے کامیاب کھلاڑیوں میں انعامات تقسیم کیے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد کے مصحف علی میر اسکواش کمپلکس میں پاکستان اوپن مینز کا فائنل مقابلہ ہوا جسے مصری کھلاڑی مروان الشوربگی نے محمد ابو الغر کو ایک دلچسپ مقابلے میں شکست دے کر ٹائٹل اپنے نام کرلیا۔

ٹاپ سیڈ مروان پہلے راؤنڈ سے ہی میں اپنے حریف پر حاوی رہے اور پہلے راؤنڈ میں 11/3سے کامیابی حاصل کی، محمد ابو الغر نے دوسرے راؤنڈ میں اچھے کھیل کا مظاہرہ کرتے ہوئے 11/7سے کامیابی حاصل کرکے میچ 1-1سے برابر کر دیا۔

تیسرے راؤنڈ میں بھی دونوں کھلاڑیوں نے بہترین کھیل کا مظاہرہ کیا تاہم مروان نے 11/8سے یہ راؤنڈ جیت کر میچ پر اپنی گرفت مضبوط کرلی۔

چوتھے راؤنڈ میں بھی وہ اپنے حریف پر حاوی رہے اور 11/6سے کامیابی حاصل کرتے ہوئے چیمپئن شپ ٹرافی حاصل کی۔

پاک فضائیہ کے سربراہ ائیرچیف مارشل سہیل امان جو کہ پاکستان اسکواش فیڈریشن کے صدر بھی ہیں اس میچ کے مہمانِ خصوصی تھے، انہوں نے کھلاڑیوں میں انعامات تقسیم کئے۔

سابق ورلڈ چیمپئنز جہانگیر خان، قمر زمان کے علاوہ اسکواش کے شائقین کی ایک بڑی تعداد نے یہ میچ دیکھا۔

واضح رہے کہ پاکستان اوپن اسکواش چیمپئن شپ جو کہ اسکواش سرکٹ میں 10سال بعد واپس آئی ہے میں 50ہزار ڈالرز کی انعامی رقم رکھی گئی تھی۔

چیمپئن شپ کے کوالیفائنگ راؤنڈ کا آغاز 17 دسمبر سے ہوا جبکہ مین راؤنڈ 19 دسمبر سے شروع ہوا، اس چیمپئن شپ میں پاکستان کے علاوہ دوسرے ممالک کے 48 بہترین کھلاڑیوں نے حصہ لیا۔


اسکواش مینزچیمپین شپ: کوئی پاکستانی کھلاڑی کوالیفائی نہ کرسکا


واضح رہے کہ پچاس ہزار ڈالرز کی انعامی رقم کی حامل اس پاکستان اوپن انٹرنیشنل مینز اسکواش چیمپین شپ میں کوئی پاکستانی کھلاڑی کوارٹر فائنل راؤنڈ تک رسائی حاصل کرنے میں کامیاب نہ ہو سکا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top