The news is by your side.

’میرا دل یہ پکارے آجا‘، وائرل ہونے والی ویڈیو کی اصل کہانی سامنے آگئی

کراچی: میرا دل یہ پکارے آجا گانے سے مشہور ہونے والی عائشہ نے اے آر وائی کے مارننگ شو ’گڈ مارننگ پاکستان‘ میں ندا یاسر کی مہمان بنی۔

سوشل میڈیا پر ایک نوجوان لڑکی عائشہ عرف مانو کی ویڈیو تیزی سے وائرل ہو رہی ہے جس میں وہ اپنی ایک دوست کی شادی میں “ میرا دل یہ پکارے آجا “ گانے پر رقص کر رہی ہے۔

عائشہ کو ندا یاسر کی میزبانی میں اے آر وائی ڈیجیٹل کے ’گڈ مارننگ پاکستان‘ میں ویڈنگ ماسٹر کلاس سیریز میں مدعو کیا گیا، جہاں انہوں نے اپنے ڈانس کی ویڈیو وائرل ہونے کے پیچھے کی کہانی بتائی۔

عائشہ نے بتایا کہ اپنی بچپن کی دوست کی شادی کے موقع پر وہ ڈانس کیا تھا، اور انکی دوست نے اس گانے پر ڈانس کرنے کی خواہش کی تھی جبکہ عائشہ نے پہلے سے کسی اور گانے پر پریکٹس کی تھی، اس گانے پر بنا تیاری کے انہوں نے ڈانس کیا اور وائرل ہوگئی۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ARY Digital (@arydigital.tv)

عائشہ نے بتایا کہ دلہن میری دوست تھی اس لیے ڈانس کیا، لیکن مجھے یہ اندازہ نہیں تھا کہ میری ویڈیو اتنی وائرل ہوجائے گی۔

شو میں عائشہ نے بتایا کہ شادی کی تقریب ختم ہونے کے اگلے دن ہی انسٹاگرام پر ویڈیو وائرل ہوگئی، پھر اس ویڈیو کو والدین سمیت دیگر اہل خانہ اور سوشل میڈیا صارفین کے جانب سے خوب پسند کیا گیا۔

انکا کہنا تھا کہ والدین نے مجھے کچھ نہیں کہا بلکہ انہوں نے انہیں سپورٹ کیا، تاہم خاندان کے کچھ لوگ ناراض ہوئے لیکن ہم نے ناراض ہونے والوں کو کوئی جواب نہیں دیا۔

واضح رہے کہ ڈانس کی ویڈیو وائرل ہونے کے بعد سوشل میڈیا پر جہاں عائشہ کے شہرت میں اضافہ ہوا، وہیں انسٹاگرام اور ٹک ٹاکر پر ان کے تین لاکھ فالوورز بھی بڑھے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں