The news is by your side.

Advertisement

’میرے پاس تم ہو‘ : ہمایوں سعید نے عدنان صدیقی کو تھپڑ مار کر خاموشی توڑ دی

کراچی: اے آر وائی ڈیجیٹل کے مقبول ڈرامے ’میرے پاس تم ہو‘ کی ہر قسط ایک نیا ریکارڈ قائم کررہی ہے۔

ویڈیو شیئرنگ کی ویب سائٹ یوٹیوب پر شیئر ہونے والی ڈرامے کی ہر قسط کو لاکھوں صارفین دیکھ چکے ہیں اور اُن کا تجسس ہر نئی قسط کے ساتھ بڑھتا جارہا ہے۔

رواں ہفتے نشر ہونے والی 15ویں قسط میں ڈرامے کے دو اہم کردار ہمایوں سعید اور عدنان صدیقی کے درمیان جھگڑا دکھایا گیا، جس میں دانش نے شہوار کے منہ پر تھپڑ مارا اور اُسے تشدد کا نشانہ بھی بنایا۔

دانش اور شہوار کے درمیان تلخ کلامی اُس وقت شروع ہوئی جب دانش نے کہا کہ ’مہوش نے خودکو شہوار کے سامنے فروخت کردیا مگر یہ حیران کن ہے کہ اُس نےبیٹے رومی کو فروخت نہیں کیا‘۔

مزید پڑھیں: ’ڈرامے میں ایک نہیں دو قتل ہوں گے‘

ڈارمے کا یہ منظر اور دونوں کرداروں کی لڑائی سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر زیر بحث رہی اور صارفین نے ویڈیوز شیئر کیں۔اطلاعات کے مطابق ہفتے کے روز نشر ہونے والی قسط کو اب تک 70 لاکھ سے زائد لوگ دیکھ چکے ہیں۔

Meray Paas Tum Ho Episode 15 | Best Scene |

Meray Paas Tum Ho Episode 15 | Best Scene |Watch complete episode here : https://bit.ly/2OgR75FMeray Paas Tum Ho – OFFICIAL SOUNDTRACKListen Audio: https://arydigital.tv/ost/mere-pass-tum-ho-ostDownload ARY Digital App:http://l.ead.me/bauBrYRead Now: https://bit.ly/2qn6BLD#HumayunSaeed #AyezaKhan #MerayPaasTumHo #HiraMani

Posted by ARY Digital on Sunday, 24 November 2019

ہمایوں سعید نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ شائقین کا شکریہ ادا کرتے ہوئے لکھا کہ ’ میں اس بات کا اعتراف کرتا ہوں کہ حیران کن سین عدنان صدیقی اور اُن کی اداکاری کی وجہ سے ہی ممکن ہوا‘۔

MPTH – Scene

"Tumne mujhe yaad dilaya ke mein apne betay ki taqat hun, kamzori nahi…" The scene that won our hearts! How did you guys find this scene from the latest episode of #MerayPaasTumHo?Watch Meray Paas Tum Ho – ARY Digital Saturday at 8:00 PM on ARY Digital#AdnanSiddiqui #HumayunSaeed #AyezaKhan

Posted by ARY Digital on Sunday, 24 November 2019

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں