The news is by your side.

Advertisement

مسلح افواج کے سربراہان کا عید الفطر پر قوم کے نام پیغام

راولپنڈی: عید الفطر کے موقع پر مسلح افواج کے سربراہان نے قوم کو عید کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ ہمارے دل طیارے کے المناک حادثے پر افسردہ ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر آئی ایس پی آر کی جانب سے پیغام جاری کیا گیا جس میں آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے قوم کو عیدالفطر کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ ہم آج کے چیلنجوں پر قابو پانے کے لیے اللہ تعالیٰ کی مدد اور رہنمائی کے لیے دعا کرتے ہیں۔

پاک بحریہ کے سربراہ ایڈمرل ظفر محمود عباسی نے عید پر اپنے پیغام میں کہا کہ اللہ تمام دنیا، عالم اسلام اور پاکستان پر خصوصی رحمتیں نازل فرمائے،یہ وقت باہمی ایثار،اخوت کے جذبے کا پہلے سے بڑھ کر متقاضی ہے۔

نیول چیف نے کرونا اور طیارہ حادثے کے شکار لواحقین سے اظہاریکجہتی کرتے ہوئے کہا کہ اللہ مرحومین کی مغفرت اور لواحقین کو صبر عطا فرمائے۔پاک بحریہ کے سربراہ نے پاک افواج کے شہدا کو بھی خراج تحسین پیش کیا۔

پاک فضائیہ کے سربراہ ایئر چیف مارشل مجاہد انور خان نے قوم کو عید کے پرمسرت موقع پر مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ یہ عید انتہائی غیرمعمولی حالات میں آئی ہے،قوم بڑی بہادری سے کرونا جیسے وبائی مرض کا مقابلہ کر رہی ہے۔

ایئر چیف نے طیارہ حادثے،کرونا سے جاں بحق افراد کے لواحقین سے اظہار تعزیت کرتے ہوئے کہا کہ ہمارے دل طیارے کے المناک حادثے پر افسردہ ہیں۔

ایئر چیف مارشل مجاہد انور خان نے اپنے پیغام میں کشمیری بہنوں اور بھائیوں کو بھی خراج تحسین کرتے ہوئے کہا کہ کشمیری بھارتی جارحیت اور مظالم کا سامنا کر رہے ہیں۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں