The news is by your side.

Advertisement

بدھ سے جمعہ کے دوران بارشوں کا نیا الرٹ جاری

کراچی : محکمہ موسمیات نے ملک میں بدھ سے جمعہ کے دوران بارشوں کا نیا الرٹ جاری کرتے ہوئے کہا کہ بارشوں سے سندھ کے کچھ علاقوں میں گندم کی کٹائی متاثر ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق محکمہ موسمیات نے ملک میں بدھ سے جمعہ کے دوران بارشوں کا نیا الرٹ جاری کردیا اور کہا ہے کہ پنجاب کے تمام اضلاع میں گرج چمک کے ساتھ بارش ہوگی جبکہ تیزہوائیں چلنے اور ژالہ باری کی بھی پیش گوئی کی گئی ہے۔

محکمہ موسمیات کے مطابق بارش کا نیا سسٹم ایران کے راستے پاکستان میں داخل ہوگیا ہے ، یہ نظام ملک بھر میں بارشوں کا باعث بنے گا، بلوچستان کے مختلف علاقوں میں بادل برسنے کا سلسلہ شروع ہوگیا ہے جبکہ آج کہیں ژالہ باری اور کہیں گرج چمک کے ساتھ بارش کا امکان ہے۔

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ ملک کے بالائی اور وسطی علاقوں میں بدھ سے جمعہ کے درمیان تیز بارش کا امکان ہے جبکہ کے پی، کشمیر، گلگت بلتستان، پنجاب اور سندھ میں موسلادھار بارش ہوسکتی ہے۔

مزید پڑھیں : محکمہ موسمیات نے ملک میں بارشوں کے نئے سلسلے کی نوید سنادی

محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ منگل کی شام سے جمعرات تک کوئٹہ، ژوب، پشین، ہرنائی، قلعہ عبد اللّٰہ، قلعہ سیف اللّٰہ، پنجگور، زیارت، قلات اور مستونگ میں بارش ہوگی جبکہ بارشوں سے سندھ کے کچھ علاقوں میں گندم کی کٹائی متاثر ہوگی ۔

دوسری جانب خیبر پختونخوا میں کل سے بارشوں کا نیا سلسلہ شروع ہونے کی پیشگوئی کرتے ہوئے کہا گیا ہے کہ بارشوں کا نیا سلسلہ جمعہ تک جاری رہنے کا امکان ہے۔

پی ڈی ایم اے نے ضلعی انتظامیہ کو مراسلہ جاری کر دیا ہے ، جس میں کہا گیا ہے کہ تیز بارشوں کے باعث بعض اضلاع میں فلیش فلڈنگ، لینڈ سلائیڈنگ کا خدشہ ہے ، تیز بارش، برفباری اور ژالہ باری کے پیش نظر پیشگی اقدامات اٹھانے کی ضرورت ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں