The news is by your side.

’حیران نہ ہوں جب بابر اعظم بڑے میچوں میں کچھ کر دکھائے‘

پاکستان کرکٹ ٹیم کے مینٹور میتھیو ہیڈن نے کہا ہے کہ کپتان بابر اعظم ایک اسپیشل کھلاڑی ہے حیران نہ ہوں جب وہ بڑے میچوں میں کچھ کر دکھائے۔

قومی کرکٹ ٹیم کے مینٹور میتھو ہیڈن نے سڈنی میں ٹی 20 ورلڈ کپ کے پاک نیوزی لینڈ سیمی فائنل سے قبل پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستانی ٹیم کی بڑے میچوں میں شاندار واپسی ہوتی ہے اور کپتان بابر اعظم ایک اسپیشل کھلاڑی ہے، دنیا حیران نہ ہو جب وہ بڑے میچوں میں کچھ کر دکھائے۔

میتھو ہیڈن نے مزید کہا کہ میڈیا 92 ورلڈ کپ والی صورتحال سے مماثلت کی باتیں کر رہا ہے، آسٹریلیا میں اگر کوئی گراؤنڈ برصغیر کی ٹیموں کو سوٹ کرتا ہے تو وہ سڈنی ہے، جب سیمی فائنل میں پہنچے تو شاداب خان نے کہا ویلکم ٹو پاکستان کرکٹ۔

سابق جارح مزاج آسٹریلوی بلے باز نے کہا کہ نیوزی لینڈ کا بولنگ اٹیک خطرناک اور تجربہ کار ہے، کیوی ٹیم نے اسی گراؤنڈ پر آسٹریلیا کو شکست دی، ساؤتھی میرے ساتھ کھیلا ہے اس سے اس کے تجربے کا اندازہ لگائیں۔

مینٹور پاکستانی ٹیم کا کہنا تھا کہ ٹی 20 صرف پاور کا کھیل نہیں اس میں جدت بھی کرنی پڑتی ہے، آسٹریلیا کے پاس پاور ہے لیکن وہ نئی بال سے ناکام ہوئے۔

واضح رہے کہ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کا پہلا سیمی فائنل کل پاکستان اور نیوزی لینڈ کے مابین سڈنی کرکٹ گراؤنڈ میں کھیلا جائے گا، میچ پاکستانی وقت کے مطابق دوپہر ایک بجے شروع ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں