The news is by your side.

Advertisement

میکسیکو: عالیشان شاپنگ مال خود بہ خود ڈھیر ہوگیا

میکسیکو: شمالی امریکا کی ریاست میں تعمیر کیا جانے والا شاندار شاپنگ مال اچانک زمیں بوس ہوگیا، عمارت ڈھیر ہونے کی تصاویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئیں۔

تفصیلات کے مطابق میکسیکو سٹی میں تعمیر ہونے والے نیا شاپنگ مال اچانک منہدم ہوگیا جس کے نتیجے میں کوئی جانی نقصان تو نہیں ہوا البتہ عمارت پوری طرح سے ڈھیر ہوگئی۔

حکام کے مطابق عمارت کی تعمیر میں ناقص میٹریل استعمال ہوا جس کی وجہ سے وہ ضرورت سے زیادہ وزن برداشت نہ کرسکی، چار منزلہ عمارت کے پہلے شیشے گرنا شروع ہوئی اور پھر پل بھر میں ہی پوری عمارت زمین بوس ہوگئی۔

عمارت کا ملبہ گرنے سے سڑک کا ایک حصہ بند ہوا تو انتظامیہ نے فوری اقدامات کرتے ہوئے اسے کھول دیا، مقامی میڈیا کے مطابق واقعہ جمعرات کی شامل پیش آیا۔

انتظامیہ کا کہنا ہے کہ عمارت کو سہارا فراہم کرنے کے لیے لگائے جانے والے بیم نے بالائی منزلوں کا بوجھ بالکل بھی برداشت نہیں کیا، یہ بیم خریداری مرکز کے وسط میں لگائے گئے تھے۔

مزید پڑھیں: آسٹریا : ایڈولف ہٹلرکی جائے پیدائش منہدم کرنے کا فیصلہ

شاپنگ مال میں موجود ریسٹورنٹ کے ملازم جو خوش قسمتی سے حادثے میں بال بال بچے اُن کا کہنا تھا کہ ’جب ہمیں شیشے گر کر ٹوٹنے کی آوازیں آئیں تو اندر موجود لوگ عمارت سے باہر نکل گئے تھے‘۔

اُن کا کہنا تھاکہ ’ہم نے اپنی آنکھوں سے پہلے کھڑکیاں ، شیشے ٹوٹتے دیکھ پھر اچانک زور دار دھماکا ہوا اور ہر طرف مٹی پھیل گیا، پانچ منٹ بعد جب صورتحال قابو میں آئی تو معلوم ہوا کہ عمارت بالکل ختم ہوچکی ہے۔

مقامی انتظامیہ نے سرمایہ کاروں ےک ساتھ مل کر آرٹز پیڈریگل مال چار برس کی طویل مرمت کے بعد تعمیر کیا تھا جس کو خریداروں کے لیے مارچ میں کھولا گیا تھا۔

میئر میکسیکو کا کہنا تھا کہ ’خریداری مرکز میں جہاں دفاتر واقع تھے وہ حصہ پہلے متاثر ہوا مگر انتظامیہ تصدیق کے بعد ہی رپورٹ جاری کرسکتی ہے، شاپنگ مال کی تعمیر میں جن لوگوں نے حصہ لیا اُن سے بھی تفتیش کی جائے گی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں