The news is by your side.

Advertisement

آنے والے چار برس ترقی و خوشحالی کی نوید ثابت ہوں گے، میاں اسلم اقبال

لاہور: وزیر اطلاعات پنجاب میاں‌ اسلم اقبال کا کہنا ہے کہ حکومت عوامی مسائل کے حل کے لیے دن رات کوشاں ہے، ملک کو مستحکم بنیادیں دینا چاہتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق صوبائی وزیر اطلاعات میاں اسلم اقبال نے کہا ہے کہ موجودہ حکومت کو ورثے میں ملنے والے قرضوں کے بوجھ اور مسائل کے انبار حل کیے جا رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ انشاءاللہ آنے والے چار برس ترقی وخوشحالی کی نوید ثابت ہوں گے اور عام آدمی کی مشکلات کم سے کم کرنے کے لیے ٹھوس بنیادوں پر کام جاری ہے۔

میاں اسلم اقبال نے کہا کہ وزیراعظم عمران خان کی قیادت میں تحریک انصاف کی حکومت ملک کو مستحکم بنیادیں دینا چاہتی ہے اسی لیے روایتی طریقہ کار سے ہٹ کر کرپشن کے خاتمے اور لانگ ٹرم پالیسیز متعارف کرائی جا رہی ہیں۔

صوبائی وزیر اطلاعات نے کہا کہ بعض عناصر اپنے مخصوص سیاسی مقاصد کے لیے منفی پراپیگنڈا کرنے میں مصروف ہیں، عوام بخوبی جانتے ہیں کہ نوازلیگ اور پیپلزپارٹی نے اپنے ادواراقتدار میں ملک کے ساتھ کیا کھلواڑ کیا۔

انہوں نے کہا کہ احتسابی عمل کے بارے میں دانستہ افواہیں پھیلائی جا رہی ہیں جبکہ نوازلیگ اور پیپلزپارٹی اپنا بویا ہوا کاٹ رہی ہے اور انہیں قومی دولت کا لوٹا ہوا ایک ایک پیسہ واپس کرنا ہوگا۔

میاں اسلم اقبال نے کہا کہ اپوزیشن کو اقتدار کا غم کھائے جا رہا ہے لیکن انہیں مزید چار سال عوامی مینڈیٹ کا انتظارکرنا ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں