The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کی رہائش گاہ کے باہرمیانوالی کے کارکنان کا مظاہرہ

اسلام آباد : چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان کی رہائش گاہ پر میانوالی کے کھلاڑیوں نے احتجاجی مظاہرہ کیا، مظاہرین نے مقامی ایم این اے کیخلاف شدید نعرے بازی کی، ان کا کہنا تھا کہ مقامی ایم این اے کو جاری کیا گیا شوکاز نوٹس واپس لیا جائے۔

تفصیلات کے مطابق حالیہ بلدیاتی انتخابات میں نواز لیگ کی حمایت پر چیئر مین پی ٹی آئی کی جانب سے ضلع میانوالی کے ایم پی اے ڈاکٹر صلاح الدین کو اور دیگر کارکنان کو شو کازنوٹس جاری کیے گئے تھے جس پر کھلاڑی سراپا احتجاج بن گئے۔

ضلع میانوالی کے کارکنان نے بنی گالا پہنچ کر عمران خان کی رہائش گاہ کے باہر احتجاجی مظاہرہ کیا اور اپنے مطالبات کے حق میں زبردست نعرے بازی کی۔

نمائندہ اے آر وائی عبدالقادرکے مطابق مظاہرین کا کہنا تھا کہ میانوالی کے بلدیاتی انتخابات میں ناکامی کے ذمے دار تحریک انصاف کے ایم این اے ڈاکٹرامجد نیازی ہیں،ایم پی اے ڈاکٹر صلاح الدین کو غلط شوز کاز دیا گیا،عمران خان نظریاتی کارکنوں کو جاری کیے گئے غلط نوٹس واپس لیں۔

مزید پڑھیں: ن لیگی امیدواروں کوووٹ ڈالنے والوں کی پارٹی میں جگہ نہیں،عمران خان

مظاہرین نے میانوالی میں تحریک انصاف کے ایم این اے ڈاکٹر امجد نیازی کے خلاف اور ایم پی اے ڈاکٹر صلاح الدین کے حق میں نعرے لگائے۔ انہوں نے چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان سے ڈاکٹر امجد نیازی کو برطرف کرنے کا مطالبہ کیا۔

مظاہرین کا کہنا تھا کہ ایم پی اے ڈاکٹر صلاح الدین کو غلط شو کاز دیا گیا، انہوں نے کہا کہ نظریاتی کارکنوں کو نظرانداز کیا جارہا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں