پی ایس ایل سے کھلاڑیوں کے لیے مواقع بڑھ رہے ہیں: مکی آرتھر -
The news is by your side.

Advertisement

پی ایس ایل سے کھلاڑیوں کے لیے مواقع بڑھ رہے ہیں: مکی آرتھر

دبئی: کراچی کنگزاور پاکستا ن کی قومی ٹیم کے کوچ مکی آرتھر کا کہنا ہے کہ پاکستان سپر لیگ کے سبب کھلاڑی بین الاقوامی کرکٹ میں جگہ بنا رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سپر لیگ سیزن فور کا آغاز کل سے دبئی میں ہورہا ہے اور مکی آرتھر اسی سلسلے میں وہاں موجود ہیں، انہوں نے اے آروائی نیوز سے خصوصی گفتگو میں کراچی کنگز کی فتح کے لیے اپنی نیک خواہشات کا بھی اظہار کیا۔

اے آروائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے مکی آرتھر کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل میں اچھی پرفارمنس کا مظاہرہ کرنے والے کھلاڑیوں کو آسٹریلیا کے خلاف ایک روزہ سیریز میں کارکردگی دکھانے کا موقع دیا جائے گا۔

کراچی کنگز کے مایہ ناز باؤلر محمد عامر کے حوالے سے گفتگو کرتےہوئے مکی آرتھر کا کہنا تھاکہ وہ پروفیشنل باؤلر ہیں اور مکی ان کے کھیل کے سبب انہیں سپورٹ کرتے ہیں۔ ان کا کہنا تھا کہ عامر ایک شاندار باؤلر ہیں اور مجھے پوری امید ہے کہ وہ پیس پکڑیں گے ۔ ان کا آگے بڑھنا ہم سب کے لیے بہتر ہے۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ پی ایس ایل تمام کھلاڑیوں کے لیے فائدہ مند ثابت ہورہا ہے۔ جوئے ڈینلی اب انگلینڈ کے لیے اگر کھیل رہے ہیں تو پی ایس ایل میں اپنی پرفارمنس کی بنیاد پر کھیل رہے ہیں، ایسے ہی کولن انگرام کو آئی پی ایل میں بڑا کانٹریکٹ مل گیا۔ ان کا کہنا تھا کہ ہم مزید ایسے کھلاڑیوں کی تلاش کررہے ہیں جو پورے سیزن کے لیے دستیاب ہوں۔

یاد رہے کہ پچا س سالہ مکی آرتھر نے مئی 2016 میں پاکستان کی قومی ٹیم کے کوچ کا عہدہ سنبھالا تھا، کوچ بننے کے بعد انہوں نے قومی ٹیم کی کامیابیوں میں بے پناہ کردار ادا کیا۔ پاکستان کو ٹیسٹ اور ٹی 20 میں نمبر ون ٹیم کی پوزیشن پر لائے، چیمپئنز ٹرافی جیتنے میں ان کی کوچنگ کا اہم کردار ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں