The news is by your side.

مائیکرو سافٹ نے ونڈوز کا استعمال مزید آسان بنا دیا، لیکن کیسے ؟

اگر آپ اب بھی اپنے کمپیوٹر یا لیپ ٹاپ پر ونڈوز8.1 آپریٹنگ سسٹم استعمال کررہے ہیں تو اب وقت آگیا ہے کہ ونڈوز10 یا 11 پر سوئچ کرجائیں۔

اس کی وجہ یہ ہے کہ مائیکرو سافٹ نے جنوری 2023 میں ونڈوز 8.1 کے لیے سپورٹ ختم کرنے کا اعلان کیا ہے۔ امریکی ٹیک کمپنی مائیکرو سافٹ نے17 اکتوبر2013 میں ایک خوبصورت اورمتعدد اچھوتے فیچرز کے ساتھ اپنے آپریٹنگ سسٹم کا ورژن8.1 کے نام سے متعارف کرایا ہے، جواس کےمقبول ونڈوز8 کا اپ ڈیٹڈ ورژن تھا۔

اس بابت مائیکرو سافٹ کا کہنا تھا کہ ونڈوز8.1 استعمال کنندگان کودفتری کاموں اور روز مرہ کے امور زندگی کو مزید سہل بنادے گا۔

مائیکرو سافٹ

مائیکروسافٹ نے اس ونڈوزکے ساتھ اپنے ویب براؤزر انٹرنیٹ ایکسپلورر کا پہلے سے زیادہ تیز رفتار ورژن 11بھی متعارف کیا تھا تاہم کمپنی کی جانب سے انٹرنیٹ ایکسپلورر کو رواں سال ختم کردیا گیا تھا۔

گزشتہ روز مائیکرو سافٹ نے اپنے ایسے تمام صارفین کے لیے خصوصی ہدایات جاری کی ہیں جوتاحال ونڈوز 8.1استعمال کررہے ہیں۔

کمپنی کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ مذکورہ ونڈوز کو استعمال کرنے والے صارفین کو اپنے کمپیوٹر اور لیپ ٹاپس کو ونڈوز10 یا 11 پراپ ڈیٹ کرنا پڑے گا۔

کیوں کہ کمپنی آئندہ سال جنوری سے ونڈوز8.1 کے لیے سپورٹ ختم کردے گی اور دس جنوری 2023 کے بعد سے اس آپریٹنگ سسٹم پر چلنے والے کمپیوٹرز نئی سیکیورٹی اور آپریٹنگ اپ ڈیٹس حاصل نہیں کرسکیں گے۔

اس ضمن میں استعمال کنندگان کو آگاہ کرنے کے لیے جولائی سے نوٹیفیکیشن بھیجنے کا آغازکیا جائے گا۔

یاد رہے کہ مائیکرو سافٹ نے ونڈوز8 اورونڈوز8.1 میں متعدد فیچرز شامل کیے تھے جن میں سب سے منفرد فیچر ونڈوز کی روایتی اسکرین سے ہٹ کر تھا اور انہیں دنیا بھر میں اسمارٹ فون کی تیزی سے بڑھتی ہوئی طلب کو مدنظر رکھتے ہوئے ٹچ اسکرین طرز پر ڈیزائن کیا تھا۔

تاہم ونڈوز کے اس نئے انداز کو صارفین کی جانب سے پسند نہیں کیا گیا اوراسی بات کومد نظر رکھتے ہوئے سال2015میں پیش کی گئی ونڈوز10 میں مذکورہ ونڈوز کے بہت سارے فیچرز شامل نہیں کیے گئے۔

بیان میں مزید کہا گیا ہے کہ اپ ڈیٹس نہ ملنے پر استعمال کننگان کی ڈیوائسز کی سائبر سیکیورٹی کو خطرات لاحق ہوجائیں گے۔

لہذا ایسے صارفین جن کے کمپیوٹرز اور لیپ ٹاپس گزشتہ سال متعارف کی گئی ونڈوز11 کوسپورٹ نہیں کرتے وہ ونڈوز10 پر اپنے سسٹم کو اپ گریڈ کرسکتے ہیں جس کی اپ ڈیٹ کا سلسلہ تاحال جاری ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں