امریکا میں آج وسط مدتی الیکشن کاانعقاد ہوگا، ڈونلڈ ٹرمپ کا فیصلہ ہوجائے گا
The news is by your side.

Advertisement

امریکا میں آج وسط مدتی الیکشن کاانعقاد ہوگا

واشنگٹن: امریکا میں آج وسط مدتی الیکشن کاانعقاد ہوگا، مڈٹرم انتخابات صدر ٹرمپ کا مستقبل واضح کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کا مستقبل جاننے کے لیے آج امریکا میں وسط مدتی انتخابات کا انعقاد کیا جارہا ہے۔

امریکی میڈیا کا کہنا ہے کہ وسط مدتی انتخابات میں کانگریس میں سینیٹ کی 35، ہاؤس کی تمام 435 نشستوں پر الیکشن ہوگا، ڈیموکریٹک اورری پبلکن پارٹیوں میں سخت مقابلے کی توقع ہے۔

امریکا کی درجنوں ریاستوں میں اندرونی انتخاب کے لیے بھی ووٹنگ ہوگی، امریکا میں مڈٹرم انتخابات کا انعقاد صدارتی انتخابات کے 2 سال بعد ہوتا ہے۔

اوبامہ کے دور میں کوئی مثبت پالیسی رائج نہیں تھی، ٹرمپ

مڈٹرم انتخابات میں کانگریس کے دونوں ایوانوں کے لیے نمائندے چنے جاتے ہیں، امریکا میں سینیٹرز 6 سال کی مدت کے لیے منتخب کیے جاتے ہیں۔

ایوان نمائندگان میں ارکان 2سال کی مدت کے لیے منتخب کیے جاتے ہیں، اب تک سینیٹ اور ہاؤس میں ری پبلکن پارٹی کو برتری حاصل ہے۔

مڈٹرم انتخابات صدر ٹرمپ کے لیے ایک قسم کا ریفرنڈم ہیں، امریکا بھر میں 60 سے زائد مسلمان بھی انتخابی امیدواروں میں شامل ہیں۔

خیال رہے کہ دو روز قبل امریکی صدر ٹرمپ نے ریلی میں خطاب کے دوران بارک اوباما کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا تھا کہ وسط مدتی انتخابات میں ڈیموکریٹ کی فتح ملکی معیشت کےلئے تباہ کن ہوگی۔

انہوں نے یہ بھی کہا تھا کہ باراک اوبامہ کے دور صدارت میں امریکا میں مہنگائی میں بے تحاشا اضافہ ہوا، ہم وہ دن کبھی نہیں چاہیں گے جب ملازمین کی تنخوہوں قلیل ہوا کرتی تھیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں